  • Data: 2011-07-13 22:03:19
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-13 20:39, Artur Maśląg pisze:

    > Tych gmin jest naprawdę niewiele.

    Owszem, w dodatku jakoś tak skupione geograficznie.

    > Zwróciłeś uwagę, jakie były wrzaski ze strony gmin niektórych?

    No ale przecież to jest oczywiste.
    Gminy zrobiły sobie z tego bardzo konkretny zarobek, więc bardzo
    niechętnie z niego rezygnują.

    Z co ciekawszych wrzasków, to komendant straży gminy wiejskiej
    Człuchów[*], uważa że obowiązek oznakowania miejsca kontroli łamie jego
    konstytucyjne prawa :)
    http://inframedia.pl/article_advances/category/drogi
    /1/krzysztof_bulwan_komendant_strazy_gminnej_w_czluc
    howie

    [*] - znajomy z Człuchowa prosił mnie, żebym pisał o "gminie wiejskiej
    Człuchów", a nie o Człuchowie (mieście), bo to dwie różne rzeczy -
    osobne samorządy.
    Straż gminną i 5mln w budżecie ma tylko ta gmina wiejska.

    > Oczywiście nie twierdzę też, że sytuacja się nagle
    > zmieni/poprawi, ponieważ jak każdy proces tego typu, trzeba wziąć
    > pod uwagę sporą inercję we wprowadzaniu tych przepisów w życie itd.

    Podobno to całe RIO ma taki magiczny wpływ na samorządy, że inercja dla
    nich nie istnieje.