  • 41. Data: 2009-10-16 08:04:55
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Fajno. Widzę, że widownia rośnie to i trzeba zacząć pisać częściej.

    daj adres, zobaczymy, może przeczytamy...?

    p.s. blog to ekshibicjonizm

    --

    pozdr
    pj

  • 42. Data: 2009-10-16 08:34:20
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 16 Paź, 10:04, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > daj adres, zobaczymy, może przeczytamy...?

    To nie powiedzieli Ci złośliwcy, że prm to mój blog?

    --
    Artur

  • 43. Data: 2009-10-16 09:09:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 16 Paź, 10:04, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > To nie powiedzieli Ci złośliwcy, że prm to mój blog?

    "Złośliwcy" powiadasz?

    "Kto mnie wołał
    czego chciał?
    Zebrałem się,
    w com ta miał:
    jestem, jestem."

    --
    Jasio
    vx etz

  • 44. Data: 2009-10-16 09:45:55
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 16 Paź, 11:09, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > "Złośliwcy" powiadasz?

    No a nie? Jest tu jeszcze parę takich ale nie będę wymieniał przecież,
    nie?
    > "Kto mnie wołał
    > czego chciał?
    > Zebrałem się,
    > w com ta miał:
    > jestem, jestem."

    Słaby byłem z polskiego to i między wierszami nie umiem czytać...

    --
    Artur

  • 45. Data: 2009-10-19 08:03:50
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > w com ta miał:
    > jestem, jestem."

    Słaby byłem z polskiego to i między wierszami nie umiem czytać...

    Slowa takiego jednego chochola ;) To moze inna cytata z tego samego utworu:
    "Miales, chamie, zloty rog. Ostal ci sie jeno sznur" ;)

    Tip: W szkole z pewnoscia przerabiales. Najbardziej znany utwor pewnego
    malarza i dramaturga.

    weFAQ&v=qvj

  • 46. Data: 2009-10-19 16:29:30
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > utworu: "Miales, chamie, zloty rog. Ostal ci sie jeno sznur" ;)
    >
    > Tip: W szkole z pewnoscia przerabiales. Najbardziej znany utwor pewnego

    Adolfa H.? ;)

    MSPANC
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 47. Data: 2009-11-23 18:29:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    m...@o...pl
    m...@o...pl <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl <m...@o...pl>

    <m...@o...pl>

  • 48. Data: 2009-11-23 18:30:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    m...@o...pl <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl
    <m...@o...pl>m...@o...pl <m...@o...pl>

  • 49. Data: 2009-11-23 18:30:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    m...@o...pl mnoworyt_allegro@o2.pl>

  • 50. Data: 2009-11-30 08:46:50
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastšpiš grube rękawice?
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    greg pisze:

    > Dzięki temu wyłączenie zapłonu odcina też manetki i chroni aku przed
    > rozładowaniem przy wyłączonym silniku.
    znaczy u Ciebie wentylator nie nie moze dzialac jak wylaczysz stacyjke??
    Bo u mnie by sie to chyba nie sprawdzilo, bo jak przegrzeje i wylacze
    silnik to wentylatorek potrafi chodzic jeszcze pare sekund..

    pozdr
    Bablor
    (Pegaso650)