    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice?
    Date: Sun, 11 Oct 2009 14:03:01 +0200

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 07:54:53 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Wczoraj przejechałem 250 km. Pogoda świetna - lekkie słońce i temperatura
    > ponad 10 st.
    > Zmarzły mi jednak dłonie i tak sobie myślę, czy wydać 180 zł na grube
    > rękawice, czy może na podgrzewane manetki.
    >
    > Kombinuję, że takie manetki przydadzą się i latem w czasie deszczu.
    >
    > A jakie jest Wasze zdanie?

    Ja mam dwie pary rękawic - jedne przewiewne, typowo letnie (dają radę
    gdzieś tak do 10-12 C) drugie grube, typowo zimowe (obydwie pary
    firmowane przez Modekę). I jednak jak się przesiadam na wersję zimową to
    czuję dyskomfort - zaróno w czuciu rolgazu (grubość) jak i w
    temperaturze czasami (dłoń się po prostu w nich poci podczas typowej
    jazdy po mieście - a wyprać je jest ciążko (skóra + podszewka).
    Natomiast w dłuższej wyprawie jesiennej (poza miasto) sprawdzają sie
    wyśmienicie.

    Aż sam jestem ciekaw sensu montażu podgrzewanych manetek (ja ujeżdżam
    moto głównie w mieście) - koszt nie zabija, a może rzeczywiście byłoby
    to jakieś optymalne rozwiązanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.