  • 31. Data: 2011-09-28 08:33:00
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Wtrącę swoje trzy grosze. Łatwo jest wieszać psy na martwym pilocie i
    jego maszynie bez podania tak naprawdę 100% dowodów. Zwróćcie uwagę,
    że samolot był po remoncie, dodatkowo w dzisiejszych czasach latanie
    samolotem to już praktycznie rutyna, ja osobiście miałem okazję
    siedzieć w samolocie, który lądował w gorszych warunkach.
    Na przestrzeni wieków nic się nie zmieniło, plują nam w twarz a my
    mówimy, że deszcz pada. Przecież przed katastrofą lotniczą miały
    miejsce niewyjaśnione do dzisiaj akty samobójcze wśród naszych
    polityków i po katastrofie tak samo. Podobne "czystki" miały miejsce w
    przeszłości np. przed przejęciem władzy po wojnie przez komunistów
    albo cofnę się do odleglejszych czasów (jednak bardzo ważnych dla nas)
    przed rozbiorami Polski, nasi sąsiedzi też wymordowali osoby, które
    mogły by przeszkodzić w przejęciu naszych ziem. Historia lubi się
    powtarzać, za kilka naście lat jak już będzie za późno na jakąkolwiek
    reakcję zaczniemy się buntować w akcie rozpaczy, ale wtedy to nie
    będzie już miało znaczenia.

  • 32. Data: 2011-09-28 09:05:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-28 10:33, bobofrut pisze:
> [...]
    > powtarzać, za kilka naście lat jak już będzie za późno na jakąkolwiek
    > reakcję zaczniemy się buntować w akcie rozpaczy, ale wtedy to nie

    Poproś swojego psychiatrę żeby ci przepisał większą dawkę bo ta nie działa.

    I nie masz się czego wstydzić - paranoja to jest tylko choroba. Wstydem
    byłoby się nie leczyć.

  • 33. Data: 2011-09-28 09:50:39
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > ....i trzeba dodać, że przy wznoszeniu (dramatycznie chciał się wznieść)
    > więc lotki były max "w dół", więc silnik pełną mocą a i lotki "podniosły
    > skrzydło"
    > co spowodowało gwałtowny obrót wokół osi kadłuba.
    > Nie trzeba być profesorem, a jedynie człowiekiem z wyobraźnią,
    > aby to zrozumieć.
    >
    > Artur(m)

    Jeszcze warto by było umieć odróżniać lotki od klap i znać zasady ich działania.

  • 34. Data: 2011-09-28 10:05:18
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a co skrzydła mają wspólnego z pl.misc.elektronika?
    > tak dla jasnosci eot.

    A co, nie przecztałeś tytułu tego posta ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2011-09-28 10:07:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    > A co, nie przecztałeś tytułu tego posta ?.

    Uważasz, że tutuł upoważnia do śmiecenia?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-09-28 10:11:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > (40 centymetrowe drzewo nie jest w stanie uciąć skrzydła
    > samolotu).

    W przeciwieństwie do ciebie naukowcy z prezentacji na udowodnienie tej tezy
    mają obliczenia. Twoje sugestia to tylko pusta czcza nic nie warta gadanina.
    Reprezentujesz sobą poziom ministra Millera i jego pseudokomisji ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 37. Data: 2011-09-28 10:12:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Uważasz, że tutuł upoważnia do śmiecenia?

    Jak nie masz ochoty na dyskusje to nie dyskutuj.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2011-09-28 10:23:44
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ale nie tu - do kurwy nędzy!

    Ja zapytałem o tupolews-owską elektronikę, to wiąże się z tematem grupy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2011-09-28 10:29:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tylko że koncepcja, że zrobili to Rosjanie, zakłada i tak, że Rosjanie są
    > debilami i ten zamach udał im się przypadkiem, bo w każdej innej sytuacji
    > nasze bohaterskie służby specjalne odparły by ich atak :D

    A czy ktoś to mówi o jakichkolwiek zamachach ?. Ja chciałbym porozmawiać
    tutaj np. o wykresach z czarnych skrzynek, bo na pl.rec.lotnictwo to tylko
    uprzedzonych względem Macierewicza antykaczystów można spotkać a ni
    especjalistó od wykresó. Moze tu znajdzie się ktoś kompetentny ... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2011-09-28 10:39:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    > Jak nie masz ochoty na dyskusje to nie dyskutuj.

    Nie tędy droga - to jest grupa o elektronice a nie o teoriach
    spiskowych. Idź sobie stąd.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl