  • 91. Data: 2011-09-29 09:30:27
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
    > teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do swoich
    > racji więc przestań śmiecić.

    Nie no, trzeba będzie skończyć - chocby z uwagi na zdrowie psychiczne
    kolegów Romana i Michała ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 92. Data: 2011-09-29 09:30:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    Thursday, September 29, 2011, 9:36:16 AM, you wrote:

    > Romanie jak chcesz to zaraz wyśle moje dane na GG które podałes w stopce.
    > To nie jest żadna tajemnica i do głowy mi nie przychodziło aby się przed
    > kimkolwiek ukrwyać....

    Jakie GG w stopce? Nie używam GG od lat.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 93. Data: 2011-09-29 09:32:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Endriu,

    Thursday, September 29, 2011, 10:37:38 AM, you wrote:

    > To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
    > podkurwił....

    Mógłbyś zakończyć te strumienie świadomości i odpowiadanie samemu
    sobie? To cuchnie schizofrenią na kilometr.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 94. Data: 2011-09-29 10:48:21
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > To chyba filmik z łgającym prosto w oczy ministrem Millerem was tak
    > podkurwił....

    jezu, człowieku, przestań tworzyć potok odpowiedzi dla samego siebie,
    generujesz tu śmietnik, wątpliwie łączący się z tematyką grupy i do tego
    dziesiątki odpowiedzi samemu sobie.
    Jak już śmiecisz weź to ujmij choć w jedną odpowiedź i nie wysyłaj ich
    w tak nerwowy sposób.

  • 95. Data: 2011-09-29 10:55:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-09-29 11:32, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [.....]
    > Mógłbyś zakończyć te strumienie świadomości i odpowiadanie samemu
    > sobie? To cuchnie schizofrenią na kilometr.
    Dopiero teraz to poczułeś??? :-) Ja gdy tylko zobaczyłem pierwszego
    posta to od razu zaniosło mi pięknym umysłem w stylu mojego ulubieńca,
    Antka Macierewicza
    (http://img692.imageshack.us/img692/4136/antek2gderk
    .jpg). :-)

  • 96. Data: 2011-09-29 11:30:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > (http://img692.imageshack.us/img692/4136/antek2gderk
    .jpg). :-)

    Dajcie już spokój chłopaki. Myślałem że na posta nikt nie odpowie (jak na
    innych grupach) a tu Romanowi ciśnienie skoczyło no i zrobił się ambaras
    (nie wnikam w motywy) ...

    Mógłbym męczyć Romana za jego zajadłość jeszczę z parę dni, ale odpuszczam.

    EOT.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 97. Data: 2011-09-29 17:40:05
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Thu, 29 Sep 2011 01:39:06 +0200, John Smith <d...@b...pl> wrote:
    > Jako że brzoza w ogóle nie zawiera elektroniki, twój wątek zupełnie
    > nie pokrywa się z ulubionymi tematami dyskusji.

    http://xkcd.com/956/

    :-)

    --
    Artur Stachura

  • 98. Data: 2011-09-29 17:40:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Nie ma obawy - nie z takimi trollami dawałem sobie radę. Troll nie
    > zdaje sobie sprawy z pozoru swojej anonimowości. Pamiętasz, co
    > uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z
    > adresem domowym i numerem komórki.

    Co ma trolowanie do naruszania cudzej prywatności ? -> Pierdoły

  • 99. Data: 2011-09-29 18:14:08
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 28.09.2011 23:15, Endriu pisze:

    > Po utracie ko?c?wki skrzyd?a samolot mo?e dalej lecie?, a po utracie po?owy
    > ju? nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu cz?? skrzyd?a przetrzyma?a
    > zdrerzenie wi?c opowie?ci o utracie po?owy skrzyd?a i beczce (oraz zaniku
    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie mi?dzy bajki mo?na w?o?y?.
    >
    > Udowadnia to r?wniez eksperyment obliczeniowy polskich naukowc?w
    > kompromituj?c tym samym nieudolno?? pseudokomisji Millera ...

    Człowieku, co Ty piszesz?? I w jakim języku - dalej nie widzę ogonków..
    ale nieważne. W czasie lądowania siła nośna równoważy siłę ciężkości,
    dlatego samolot powoli zniża lot. Prędkość jest bardzo mała (jak na
    samolot), czyli rzędu 250km/h. Obcięcie kilku metrów skrzydła powoduje 2
    rzeczy:
    - zmniejszenie sumarycznej siły nośnej samolotu, co powoduje szybsze
    opadanie samolotu
    - zmianę rozkładu tej siły (krótsze skrzydło opada, dłuższe się unosi)
    przez co samolot obraca się...

    Powierzchnia nośna samolotu TU-154 to ok 200m2, czyli ten kilku metrowy
    kawałek skrzydła, to zapewne nie jest 0,5% tej powierzchni, tylko kilka
    %, a to już dużo...

    Tak ciężko to pojąć??

    A tak apropo... Porównaj sobie masę własną i wymiary...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PT-91

    Samolot jest wielokrotnie większy i tylko trochę cięższy... On nie może
    być PANCERNY!! On ma być lekki, a nie twardy, dlatego to głupie drzewo
    "pędzące z prędkością 250km/h" może doprowadzić do jego katastrofy...

    Konop

  • 100. Data: 2011-09-29 19:26:14
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Jakie GG w stopce? Nie używam GG od lat.

    To potwierdza, że Endriu ma urojenia ;););)...

    Konop