eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a?
    ?.
    Date: Thu, 29 Sep 2011 20:14:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <j62chh$ih4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j5rt29$fqs$1@usenet.news.interia.pl> <j5slm9$4h6$1@news.onet.pl>
    <j5t4jv$e05$1@usenet.news.interia.pl> <j5t4qr$9k6$1@news.onet.pl>
    <j5t5rd$fuk$1@usenet.news.interia.pl> <j5ufp9$b8r$1@inews.gazeta.pl>
    <j5urs9$8p5$1@usenet.news.interia.pl> <j5v075$k5b$1@news.onet.pl>
    <6...@p...pl>
    <j5vh58$ahp$1@usenet.news.interia.pl> <j5vt2j$llg$1@news.onet.pl>
    <j60193$4i1$1@usenet.news.interia.pl> <j602c0$82n$1@news.onet.pl>
    <j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: hmk227.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317320049 18980 79.188.62.227 (29 Sep 2011 18:14:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Sep 2011 18:14:09 +0000 (UTC)
    X-User: konoppo
    In-Reply-To: <j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.21) Gecko/20110831
    Thunderbird/3.1.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:618335
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.09.2011 23:15, Endriu pisze:
    >> Chyba sam si? skompromitowa?e? udaj?c, ?e nie widzisz odpadaj?cej ko?c?wki
    >> skrzyd?a mi?dzy 0:20 a 0:25 oraz pe?nego ci?cia przy widoku z boku o
    >> 1:09-1:11.
    >
    > Po utracie ko?c?wki skrzyd?a samolot mo?e dalej lecie?, a po utracie po?owy
    > ju? nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu cz?? skrzyd?a przetrzyma?a
    > zdrerzenie wi?c opowie?ci o utracie po?owy skrzyd?a i beczce (oraz zaniku
    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie mi?dzy bajki mo?na w?o?y?.
    >
    > Udowadnia to r?wniez eksperyment obliczeniowy polskich naukowc?w
    > kompromituj?c tym samym nieudolno?? pseudokomisji Millera ...
    >

    Człowieku, co Ty piszesz?? I w jakim języku - dalej nie widzę ogonków..
    ale nieważne. W czasie lądowania siła nośna równoważy siłę ciężkości,
    dlatego samolot powoli zniża lot. Prędkość jest bardzo mała (jak na
    samolot), czyli rzędu 250km/h. Obcięcie kilku metrów skrzydła powoduje 2
    rzeczy:
    - zmniejszenie sumarycznej siły nośnej samolotu, co powoduje szybsze
    opadanie samolotu
    - zmianę rozkładu tej siły (krótsze skrzydło opada, dłuższe się unosi)
    przez co samolot obraca się...

    Powierzchnia nośna samolotu TU-154 to ok 200m2, czyli ten kilku metrowy
    kawałek skrzydła, to zapewne nie jest 0,5% tej powierzchni, tylko kilka
    %, a to już dużo...

    Tak ciężko to pojąć??

    A tak apropo... Porównaj sobie masę własną i wymiary...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PT-91

    Samolot jest wielokrotnie większy i tylko trochę cięższy... On nie może
    być PANCERNY!! On ma być lekki, a nie twardy, dlatego to głupie drzewo
    "pędzące z prędkością 250km/h" może doprowadzić do jego katastrofy...


    --
    Pozdrawiam
    Konop

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: