-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Konop <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a?
?.
Date: Thu, 29 Sep 2011 20:14:08 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 42
Message-ID: <j62chh$ih4$1@inews.gazeta.pl>
References: <j5rt29$fqs$1@usenet.news.interia.pl> <j5slm9$4h6$1@news.onet.pl>
<j5t4jv$e05$1@usenet.news.interia.pl> <j5t4qr$9k6$1@news.onet.pl>
<j5t5rd$fuk$1@usenet.news.interia.pl> <j5ufp9$b8r$1@inews.gazeta.pl>
<j5urs9$8p5$1@usenet.news.interia.pl> <j5v075$k5b$1@news.onet.pl>
<6...@p...pl>
<j5vh58$ahp$1@usenet.news.interia.pl> <j5vt2j$llg$1@news.onet.pl>
<j60193$4i1$1@usenet.news.interia.pl> <j602c0$82n$1@news.onet.pl>
<j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: hmk227.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1317320049 18980 79.188.62.227 (29 Sep 2011 18:14:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Sep 2011 18:14:09 +0000 (UTC)
X-User: konoppo
In-Reply-To: <j602qn$736$1@usenet.news.interia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.21) Gecko/20110831
Thunderbird/3.1.13
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:618335
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.09.2011 23:15, Endriu pisze:
>> Chyba sam si? skompromitowa?e? udaj?c, ?e nie widzisz odpadaj?cej ko?c?wki
>> skrzyd?a mi?dzy 0:20 a 0:25 oraz pe?nego ci?cia przy widoku z boku o
>> 1:09-1:11.
>
> Po utracie ko?c?wki skrzyd?a samolot mo?e dalej lecie?, a po utracie po?owy
> ju? nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu cz?? skrzyd?a przetrzyma?a
> zdrerzenie wi?c opowie?ci o utracie po?owy skrzyd?a i beczce (oraz zaniku
> zapisu czarnych skrzynek) spokojnie mi?dzy bajki mo?na w?o?y?.
>
> Udowadnia to r?wniez eksperyment obliczeniowy polskich naukowc?w
> kompromituj?c tym samym nieudolno?? pseudokomisji Millera ...
>
Człowieku, co Ty piszesz?? I w jakim języku - dalej nie widzę ogonków..
ale nieważne. W czasie lądowania siła nośna równoważy siłę ciężkości,
dlatego samolot powoli zniża lot. Prędkość jest bardzo mała (jak na
samolot), czyli rzędu 250km/h. Obcięcie kilku metrów skrzydła powoduje 2
rzeczy:
- zmniejszenie sumarycznej siły nośnej samolotu, co powoduje szybsze
opadanie samolotu
- zmianę rozkładu tej siły (krótsze skrzydło opada, dłuższe się unosi)
przez co samolot obraca się...
Powierzchnia nośna samolotu TU-154 to ok 200m2, czyli ten kilku metrowy
kawałek skrzydła, to zapewne nie jest 0,5% tej powierzchni, tylko kilka
%, a to już dużo...
Tak ciężko to pojąć??
A tak apropo... Porównaj sobie masę własną i wymiary...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154
http://pl.wikipedia.org/wiki/PT-91
Samolot jest wielokrotnie większy i tylko trochę cięższy... On nie może
być PANCERNY!! On ma być lekki, a nie twardy, dlatego to głupie drzewo
"pędzące z prędkością 250km/h" może doprowadzić do jego katastrofy...
--
Pozdrawiam
Konop
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.11 19:26 Konop
- 29.09.11 19:28 RoMan Mandziejewicz
- 29.09.11 21:01 Endriu
- 29.09.11 21:19 JK
- 29.09.11 21:36 RoMan Mandziejewicz
- 30.09.11 08:46 Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=