  • 1. Data: 2011-09-27 07:13:12
    Temat: Czy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Prezentacja polskich naukowców odnośnie raportu Millera.

    Prezentacja dr K. Nowaczyka i prof. W. Biniendy, 08.09.2011
    http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI
    http://www.youtube.com/watch?v=GwCkb4ftzeA
    http://www.youtube.com/watch?v=C2O6wk0IPfs
    http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0
    http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-27 07:39:42
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    a podobno załogę brzozy Putin odznaczył medalami bohatera Rosji

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-09-27 11:29:09
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Jest powszczechnie wiadomą rzeczą, że elektronika w tych bombowcach działa
    jeszcze nawet
    po zdemontowaniu jej z samolotu. Podobno zdarzały się przypadki, że elektronika
    tego samolotu
    działała nawet mimo braku podłączenia do zasilania (prawdopodobnie z powodu
    użycia w procesie produkcji
    niektórych elementów materiałów promieniotwórczych, które samoistnie generują
    prąd elektryczny).

    W zakładach produkcyjnych, gdzie składany był cały system, istniała specjalna
    procedura zapobiegająca
    przedwczesnemu, samoistnemu włączeniu się systemu. W zakładzie bowiem zdarzyło
    się kilka sytuacji, kiedy komponenty systemu,
    leżące w magazynie samoczynnie się połączyły i uruchomiły. Oczywiście nie
    odleciały tylko z powodu braku reszty samolotu,
    która produkowana była w innym zakładzie.

    Jeden z przypadków był szczególnie dramatyczny, kiedy to taka uruchomiona
    samoistnie instalacja elektryczna samochodu
    napadła na strażnika pilnującego zakład w nocy, obezwładniła go wiązkami
    kablowymi, i następnie podłączywszy się do linii
    telefoniczniej zadzwoniła do czynników państowych, żądając dostarczenia reszty
    samolotu.

  • 4. Data: 2011-09-27 14:13:30
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    Mało ci spamowania p.r.lotnictwo? Paszoł won!

  • 5. Data: 2011-09-27 18:28:13
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mało ci spamowania p.r.lotnictwo? Paszoł won!

    Jakie spamowanie ?. Przecież temat wiąże się jak najbardziej z teamtyką
    grupy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-09-27 18:31:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-27 20:28, Endriu pisze:

    > Jakie spamowanie ?. Przecie? temat wi??e si? jak najbardziej z teamtyk?
    > grupy.

    Od 10.04.2010 ile na p.r.lotnictwo zacząłeś wątków rewizjonistycznych z
    cyklu "Zamach na Kaczyńskiego"?

  • 7. Data: 2011-09-27 18:49:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Od 10.04.2010 ile na p.r.lotnictwo zacząłeś wątków rewizjonistycznych z
    > cyklu "Zamach na Kaczyńskiego"?

    A czy ja coś mówiłem o jakimkolwiek zamachu ?. Mnie tylko "uwiera" złamanie
    skrzydła o brzozę, zanik elektroniki po tym zderzeniu oraz beczka w
    samolocie pasażerskim.

    Pókli co media pubiliczne, (na które moja rodzina regularnie opłaca daninę)
    milcza o tym fakcie jak grób (również o w/w konferencji naukowców) więc chcę
    sobie jakoś wypełnić tą pustkę ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-09-27 19:16:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-27 20:49, Endriu pisze:

    > A czy ja coś mówiłem o jakimkolwiek zamachu ?. Mnie tylko "uwiera" złamanie
    > skrzydła o brzozę, zanik elektroniki po tym zderzeniu oraz beczka w
    > samolocie pasażerskim.

    W 1993 roku w jadącym pod Gdańskiem Autosanie H9 pęka przednia opona i
    niesterowny autobus wjeżdża w przydrożne drzewo, które wchodzi w niego
    jak w masło. 32 zabitych, 43 rannych. Jak do tego doszło? Przecież
    Autosan H9 to przerobiony czołg T-34, on powinien drzewa kosić jak trawę!

    A wracając do Tu-134, to skoro jedno skrzydło odpadło, dziwisz się, że
    samolot zrobił beczkę, skoro drugie skrzydło wciąż wytwarzało siłę nośną?

    A co do meritum, czyli elektroniki, to jak dobrze wiesz, każde
    urządzenie elektryczne działa lepiej, kiedy jest podłączone do
    zasilania. Jeśli ludzi znajdowano w kawałkach, to akumulatory pewnie
    też, więc to chyba oczywiste, że po zderzeniu z ziemią zabrakło prądu.

    Co jeszcze nie gra?

  • 9. Data: 2011-09-27 19:32:46
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > milcza o tym fakcie jak grób (również o w/w konferencji naukowców) więc chcę

    Moja rodzina też płaci i ja nie życzę sobie
    dalszego mielenia tego śmierdzącego kotleta.
    Wypełniaj sobie tę pustkę w zaciszu domowym.

    --
    JK

  • 10. Data: 2011-09-27 19:35:24
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Endriu wrote:

    > Jakie spamowanie ?. Przecież temat wiąże się jak najbardziej z teamtyką
    > grupy.

    Won pacanie. Idz rozpyl hel, wlacz dzialo elektromagnetyczne,
    obezladnij sie na wysokosci 15m i takie tam.

    M.