  • 21. Data: 2012-01-17 09:08:53
    Temat: Re: Czy pdoducentom od*%&#ło?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Janeo" napisał w wiadomości grup
    g2000vbt.googlegroups.com...
    > Już lepiej byś nie przeginał :-/

    Co przeginał? Pasażer może rozmawiać przez telefon jak chce.
    Jak ja prowadzę to nawet telefonu nie wyjmuję z kieszeni. Jak coś pilnego to
    człowiek później zadzwoni.

  • 22. Data: 2012-01-17 10:26:35
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 17 Sty, 10:08, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Janeo"  napisał w wiadomości grup
    g2000vbt.googlegroups.com...

    > Co przeginał? Pasażer może rozmawiać przez telefon jak chce.
    > Jak ja prowadzę to nawet telefonu nie wyjmuję z kieszeni. Jak coś pilnego to
    > człowiek później zadzwoni.
    No to ja nie rozumiem Twojej interpunkcji. Czy " != " nie znaczy
    "kurczę, równa się"? :-)

  • 23. Data: 2012-01-17 11:22:57
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Janeo
    z dnia: 2012-01-17 11:26:
    g2000vbt.googlegroups.com...

    > No to ja nie rozumiem Twojej interpunkcji. Czy " != " nie znaczy
    > "kurczę, równa się"? :-)
    hehehe... informatyk pisał != znaczy "nierównasię" <lol>

    Paweł

  • 24. Data: 2012-01-18 00:34:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Janeo <j...@g...com> wrote:
    > Widać dla Ciebie dotykowiec nie spełnił swojej ukrytej acz ważnej dla
    > Ciebie roli podwyższenia własnego ego. Byłoby śmieszne, gdyby nie to,
    > że dotykowiec kosztuje na przedłużenie umowy 1-50 zł. Żałosne.

    Nie wiem o czym mówisz. Mnie telefon łączy z ludźmi przede wszystkiem.

  • 25. Data: 2012-01-18 07:27:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    > A to o to tym wszystkim fajansiarzom chodzi. Myślałem, że po prostu ich nie
    > stać i dorabiają ideologię, a te łachudry potrzebują do esemesowania w czasie
    > jazdy.

    Dla mnie telefon służy do kontaktu z innymi ludźmi, a nie do szpanowania.
    Wysyłam smsy tylko wtedy gdy załatwiam prywatną sprawę. 99% spraw załatwiam
    przez rozmowę przez telefon. Nie potrzebuję "błyskotków" bo jest mi to zbędne.
    GPS przydaje się, jak nie mogę znaleźć adresu.

  • 26. Data: 2012-01-18 09:59:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    qwerty <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > 99% spraw załatwiam przez rozmowę przez telefon. Nie potrzebuję
    > "błyskotków" bo jest mi to zbędne. GPS przydaje się, jak nie mogę

    Ale co w związku z tym? Potrzebujesz telefonu w matowej obudowie?