  • 11. Data: 2012-01-16 17:43:50
    Temat: Re: Czy pdoducentom od*%&#ło?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-16 12:11, qwerty pisze:
    > Witam.
    > Wracam na grupę po dłuższej nieobecności. Rozglądam się za nowym telefonem.
    >
    > Nie mam wygórowanych wymagań: zwykła klawiatura, 3,5 mm jack, BT,
    > aparat, GPS, Wi-Fi, radio z RDS, najlepiej nie slider (poza RDS ma
    > wszystko moja N95).
    > Obecnie wszystko telefony to "dotykowce". To jakaś pieprzona moda dla
    > gimnazlalistów, czy tylko producentom od*^&#ło? Jeszcze na dodatek
    > wpychają wszędzie androida. Jedynie samsung coś kombinuje z Bada. Chyba
    > naprawdę koniec świata będzie w tym roku z taką kiepską ofertą. :(

    http://www.mgsm.pl/pl/advanced_search/

    niestety - masz bardzo maly wybór (raptem pare sztuk i to wcale nie
    świeżynek)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2012-01-16 18:26:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    > http://www.mgsm.pl/pl/advanced_search/
    >
    > niestety - masz bardzo maly wybór (raptem pare sztuk i to wcale nie świeżynek)

    Używam http://www.gsmarena.com/search.php3
    Właśnie o to chodzi, że nie ma w miarę nowych telefonów. Najnowszy jaki
    spotkałem to z 2010 roku. Jak kupuję telefon to musi być nowy, a nie "nowy
    stary".
    Na "dotykowcu" ciężko napisać wiadomość lub otworzyć jakąś aplikację w czasie
    jazdy samochodem.

  • 13. Data: 2012-01-16 18:34:36
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-16 18:06, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Śledzę ten wątek, bo mnie interesuje. Nie ma zakazów brania udziału w
    > dyskusjach.

    Chodź kolego do nas na apd albo apz, tam se popiszesz :D

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 14. Data: 2012-01-16 18:34:41
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Dnia 16.01.2012 o 19:26 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > "nowy stary".
    > Na "dotykowcu" ciężko napisać wiadomość lub otworzyć jakąś aplikację w

    Telefonu się NIE UŻYWA w czasie jazdy samochodem. Ani takiego z
    przyciskami, ani takiego z ekranem dotykowym.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 15. Data: 2012-01-16 19:06:46
    Od: Diabełson <h...@s...org>

> [...]
    >
    > Nie mam wygórowanych wymagań: zwykła klawiatura, 3,5 mm jack, BT,
    > aparat, GPS, Wi-Fi, radio z RDS, najlepiej nie slider

    Samsung Solid 2710 hyhyhy? Bez jacka niestety
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 16. Data: 2012-01-17 01:35:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Wojciech "Spook" Sura <s...@s...op.pl> wrote:

    > Telefonu się NIE UŻYWA w czasie jazdy samochodem. Ani takiego z
    > przyciskami, ani takiego z ekranem dotykowym.

    A to o to tym wszystkim fajansiarzom chodzi. Myślałem, że po prostu ich nie
    stać i dorabiają ideologię, a te łachudry potrzebują do esemesowania w
    czasie jazdy.

  • 17. Data: 2012-01-17 06:17:07
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 17 Sty, 02:35, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > Myślałem, że po prostu ich nie stać i dorabiają ideologię,
    Widać dla Ciebie dotykowiec nie spełnił swojej ukrytej acz ważnej dla
    Ciebie roli podwyższenia własnego ego. Byłoby śmieszne, gdyby nie to,
    że dotykowiec kosztuje na przedłużenie umowy 1-50 zł. Żałosne.

  • 18. Data: 2012-01-17 07:14:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości grup
    > Telefonu się NIE UŻYWA w czasie jazdy samochodem. Ani takiego z przyciskami,
    > ani takiego z ekranem dotykowym.

    Używa się!
    W czasie jazdy != w czasie prowadzenia.
    Myślisz, że na trasie w czasie wybojów łatwo trafić w odpowiedni punkt ekranu?

  • 19. Data: 2012-01-17 07:16:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Diabełson" napisał w wiadomości grup
    > Samsung Solid 2710 hyhyhy? Bez jacka niestety

    Czasami jeżdżę komunikacją miejską i nie chcę puszczać muzyki na pół autobusu.
    ;)

  • 20. Data: 2012-01-17 08:01:33
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 17 Sty, 08:14, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura"  napisał w wiadomości grup

    > Używa się!
    > W czasie jazdy != w czasie prowadzenia.
    Już lepiej byś nie przeginał :-/