  • 1. Data: 2014-12-03 10:29:33
    Temat: Czy otworzyli już cała SB ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Czy otworzono już całą S8, tzn. od Wrocławia do Łodzi.

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2014-12-03 11:03:02
    Temat: Re: Czy otworzyli już cała SB ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    WW wrote:

    > Witam
    >
    > Czy otworzono już całą S8, tzn. od Wrocławia do Łodzi.

    tak

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-12-03 15:50:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    masti wrote:
> [...]

    To jak się teraz jeździ na trasie Warszawa <-> Wrocław?
    Mam na myśli to, że z Warszawy wyjazd A2 i potem gdzie zjazd do S8?
    Znana wyszukiwarka pokazuje, że zjazd w Strykowie, przejazd przez miasto
    Łódź i dalej już S8. Ale może jest jakieś lepsze połączenie A2<->S8?

  • 4. Data: 2014-12-03 16:15:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-03 15:50, Poldek wrote:

> [...]
    > Znana wyszukiwarka pokazuje, że zjazd w Strykowie, przejazd przez miasto
    > Łódź i dalej już S8. Ale może jest jakieś lepsze połączenie A2<->S8?

    Ja bym jechał przez Zgierz. i Łódź objechał od zachodu.

    Shrek

  • 5. Data: 2014-12-03 16:31:29
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 03/12/14 15:50, Poldek wrote:
    > Znana wyszukiwarka pokazuje, że zjazd w Strykowie, przejazd przez miasto

    Tu masz mniej znane wyszukiwarki: http://umapa.pl/pEsin http://osrm.at/ag1
    Można przeciągnąć trasę do Zgierza i sprawdzić, że dodaje to 10 km i
    (teoretycznie) 10 min.

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2014-12-03 19:51:25
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 16:31:31 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Tu masz mniej znane wyszukiwarki: http://umapa.pl/pEsin http://osrm.at/ag1
    > Można przeciągnąć trasę do Zgierza i sprawdzić, że dodaje to 10 km i
    > (teoretycznie) 10 min.

    jadąc przez Łódź na pewno nie będzie szybciej, zwłaszcza w godzinach szczytu.
    Jechałbym przez Zgierz, Aleksandrów Ł., Konstantynów Ł. do S14 i nią do S8. Omijasz
    Łódź, która jest rozgrzebana w centrum, dodatkowo na zjeździe w Strykowie też jest
    wąskie gardło i potrafi się ślimaczyć.

    pozdr
    Przemek

  • 7. Data: 2014-12-03 21:59:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-03 16:31, Alf/red/ wrote:

    > Tu masz mniej znane wyszukiwarki: http://umapa.pl/pEsin http://osrm.at/ag1
    > Można przeciągnąć trasę do Zgierza i sprawdzić, że dodaje to 10 km i
    > (teoretycznie) 10 min.

    I chyba 80 groszy oplaty na bramkach A2 Zgierz-Strykow. Grosze jak
    grosze, ale dochodzi po drodze bramka na ktorej przy odrobinie
    pecha mozna stracic czas.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2014-12-03 22:17:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > nią do S8. Omijasz Łódź, która jest rozgrzebana w centrum, dodatkowo na
    > zjeździe w Strykowie też jest wąskie gardło i potrafi się ślimaczyć.

    Wszystkie 3 wymienione miasta to również korki i światła.
    Nie wiem czy nie lepiej jechać cały czas S8.

  • 9. Data: 2014-12-03 22:27:50
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 22:17:47 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Wszystkie 3 wymienione miasta to również korki i światła.
    > Nie wiem czy nie lepiej jechać cały czas S8.

    taa, jedzie się całkiem płynnie. S8? Pokaż mi to S8 w Łodzi, poczekam. Jedziesz
    ciasną Strykowską, potem zapchaną Kopcińskiego(za moment jedna strona wiaduktu będzie
    wyłączona z ruchu i będzie tam ruch dwustronny na 1 jezdni wiaduktu), a później
    zapchana Rydza i zawsze zapchana Rzgowska. Dopiero od szpitala Matki Polki jest
    luźno, a S8 zaczyna się w Rzgowie. Od Strykowa do Rzgowa jedziesz przez miasto, które
    ma rozkopane główne ulice w centrum. Powodzenia

  • 10. Data: 2014-12-03 22:32:24
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:59:46 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson napisał:

    > I chyba 80 groszy oplaty na bramkach A2 Zgierz-Strykow. Grosze jak
    > grosze, ale dochodzi po drodze bramka na ktorej przy odrobinie
    > pecha mozna stracic czas.

    Wątpię. Ale dla wyjątkowych skner jest opcja zjazdu w Strykowie i jazda do Zgierza
    krajową 71. Wadą jest wąskie gardło na zjeździe w Strykowie, tam lubi się przytykać,
    ale później do Zgierza jest OK.