  • 21. Data: 2014-12-04 21:01:11
    Temat: Re: Czy otworzyli już cała SB ?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 19:54:04 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Ok.Ja się opierałem na mapie i przekonaniu, że do Łodzi nie warto wjeźdzać;)

    bo nie warto :)
    Aleksandrów i Konstantynów nie leżą w Łodzi.

  • 22. Data: 2014-12-07 23:29:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 3 Dec 2014 13:27:50 -0800 (PST), Przemek

    >Od Strykowa do Rzgowa jedziesz przez miasto, które ma rozkopane główne ulice w
    centrum.

    No i? Jeżdzę dość często od Starowej Góry do Dąbrówki Wielkiej k.
    Zgierza. Trasa Górna (czy jak to się tam nazywa), Jana Pawła II,
    Włókniarzy. Jedyne miejsca, gdzie stoję, to skopana sygnalizacja przy
    Obywatelskiej i skrzyżowanie przy Makro. Reszta trasy płynnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2014-12-07 23:31:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 03 Dec 2014 21:59:42 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >I chyba 80 groszy oplaty na bramkach A2 Zgierz-Strykow.

    1,10 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2014-12-08 00:01:24
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 23:29:37 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

> [...]
    > Włókniarzy. Jedyne miejsca, gdzie stoję, to skopana sygnalizacja przy
    > Obywatelskiej i skrzyżowanie przy Makro. Reszta trasy płynnie.

    To policz przy najbliższej okazji ilość skrzyżowań z sygnalizacją świetlną na tej
    trasie. I czy jest szansa, że na proponowanej przeze mnie trasie będzie ich sporo
    mniej? No i kwestia, co uważasz za płynny ruch, bo popołudniowe godziny w okolicach
    Zgierskiej i Konstantynowskiej ciężko nazwać płynnym ruchem, chyba że mówisz o
    ścieżce rowerowej obok...

    pozdr

    pozdr

  • 25. Data: 2014-12-08 20:21:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 7 Dec 2014 15:01:24 -0800 (PST), Przemek

> [...]
    Zgierskiej i Konstantynowskiej ciężko nazwać płynnym ruchem, chyba że mówisz o

    Jeździłem przez Konstantynów i Aleksandrów. Nadrabia się kilka
    kilometrów i wcale nie jest szybciej. Ale co kto woli... Ja wolę
    jechać przez miasto ulicą o trzech pasach, niż tłuc się za pociągiem
    ciężarówek na wąskiej DK71.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2014-12-09 12:37:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości

> [...]
    >kilometrów i wcale nie jest szybciej. Ale co kto woli... Ja wolę
    >jechać przez miasto ulicą o trzech pasach, niż tłuc się za pociągiem

    Co kto woli - pojechac spokojnie miedzy ciezarowkami 60-70, czy szybko
    skokami od swiatel do swiatel ze srednia ... 45 ? :-)

    J.