eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy operator przechowuje treść smsów ?Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest
    .net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    References: <51cbea7f$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <wxbs04xlsqee.1tuk9mvg9gxe4$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <1mdgzoj19stu9$.y65mx48h9ao1$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <vcavvpmagd50.zab728lo6jk3$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gnsx66iv0lr5$.7qpserb7ezfw$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <11l7b48cmwhf$.x3qhx2fvmcbx.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gi2rf94wz06$.1jr26mm09wjms.dlg@40tude.net>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/1.0.1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 18 Jul 2013 09:30:35 GMT
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1374139835 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 77.253.217.116:50614
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236975
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >> Znajomy zwykł był dzwonić do PLEARNu z Sulejówka. Tam naonczas była
    >> centrala półautomatyczna. Czyli po sąsiadach dzwoniło się trzycyfrowym
    >> mumerem, a do Warszawy numer podawało się telefonistce. Do tego Gandalfa
    >> dodzwonić się było trudno, więc najczęściej telefonistka "dawała mu miasto
    >> na druty", czyli robiła tak, że już sam mógł wybierać warszawske numery
    >> (a właściwie nie on sam, tylko jego modem). Gdy mu się za trzydziestym
    >> razem wreszczie udawało zestawić połączenie i zabierał sie do jakiegoś
    >> "tell trickle", to mu z centrali przerywano -- "bo u pana słychać jakieś
    >> straszne zakłócenia na linii".
    >
    > Taa - ja dzwonilem do siebie do firmy. Ale firma za reczna centrala -
    > nie tak latwo przekonac telefonistke ze ma zestawic polaczenie pomimo
    > braku odzewu paszczą :-)

    Trzeba było callback zrobić. A właściwie nie 'back', tylko inicjowanie
    połączeń zza ręcznej centrali o określonych godzinach.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: