  • Data: 2013-06-28 22:44:26
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: DanW <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-27 09:30, mariusz pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie jak w tytule. Szczególnie interesuje mnie era/t-mobile.
    > Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym nie powinien ale jak jest w
    > praktyce? Prawdopodobnie jeżeli stosuje się do prawa to powinien mieć
    > tylko logi z połączeń nawiązanych lub niezrealizowanych? Czy w nich
    > zawarta jest pełna lub częściowa treść smsów ? Według jakich kryteriów
    > ewentualnie treść taka jest logowana ?
    >
    > Szczególnie interesowałaby mnie wypowiedź osób którzy mieli z tym
    > bezpośrednio do czynienia.
    >
    > Pozdrawiam
    Widziałem dokładne zapisy wiadomości sms i rozmów u kolegi, to był
    segregator wszystkich połączeń z ostatnich 24 miesięcy zarówno
    przychodzących jak i wychodzących. Nie tylko treść sms ale zapisy rozmów
    jak z "czarnej skrzynki" rozmów głosowych, prokuratura mu to udostępniła
    bo myśleli, że jest "zamieszany". Tak czy inaczej nie można myśleć, że
    kontaktowanie przez gsm jest bezpieczne.
    Pozdarawiam
    Dan.