  • Data: 2013-06-29 21:28:48
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 19:29:05 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie piszą, że nie mają lecz piszą, że aby je udostępnić potrzebny jest
    > sąd. Czyli może z tego wynikać, że dla sądu te dane mogą być dostępne.

    Moze, ale nie musi :-)

    > W Googlach jest pełno przykładów występowania o ujawnienie treści SMSów.
    > Jakoś mało przekonująco brzmi, że prawnicy są kretynami w masowej skali
    > i nie wiedzą, że takie wystąpienie nie ma sensu. Można stąd wydedukować,
    > że skoro to czynią to wiedzą, że można uzyskać dostęp do treści SMSów.
    > Czy inaczej można zinterpretować te artykuły?

    Hm, taka mala dyskusja.
    http://forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/230
    406-ujawnienie-tresci-sms-ow-przy-rozwodzie.html

    Jedni wystapili i dostali, drudzy sie zarzekaja ze nie ma takiej
    mozliwosci, inni mieli wystapic, ale w koncu nie wystapili, inni
    widzieli plyte, ale nie wiadomo z czym, innym maz ukradl telefon ... a
    ja powtorze ze interesuja nas przypadki po 2004r, bo wczesniej zapis
    byl inny.

    > No więc właśnie - rozmawiamy o archiwalnych treściach a nie bieżących.

    ale moze w ktorej z tych norm jest interfejs do archiwum opisany :-)

    J.