eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc facetaRe: [OT] Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
  • Data: 2009-06-05 20:51:26
    Temat: Re: [OT] Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Sybi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał:
    > Kurtka ale Wy macie tam ten Plock pechowy dla motocyklistow... :-/
    > Smutek

    A zebys k... wiedzial!
    Ja w zeszlym roku jak wracalem z Felkowskiego
    zaliczylem tam malego szlifa.
    Nic mnie ani pasazerce sie nie stalo ale stracha mi napedzilo zdrowo.
    Samochod mi z boku przed moto wyjechal, heblowalem gwaltownie
    i nie wydalo, dziekuje sw. Piotrowi zem w to pudlo nie wyrznal tylko
    se trochu owiewki podrapalem. Sie pozniej okazalo ze mial pierszenstwo
    bo drogowcy postanowili akurat pieszenstwo zmodyfikowac a ze
    znak za korona dzrzewa ukryli to i tak wyszlo...
    Kuruj sie szybko Kefir bo sezon w pelni!!
    Zaraz ide z Twoje zdrowie (i Twojej nogi) piwo wypic;))
    --
    Pozdr
    Sybi