eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc facetaRe: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
  • Data: 2009-05-28 06:13:47
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote in message
    news:gvjik4$3i4$2@news.onet.pl...

    > Kef z.eby nie by?o Ci smutno w?as'nie do?a;czy?em do towarzystwa-pie;knie
    > wyszlifowa?em prawa; strone; Bumy,szlif zakon'czy?o bum o zderzak
    > Corolli:-(
    > Na Marynarskiej przeciska?em sie; w strone; Alei,puszki z przodu
    > przyhamowa?y,zmienia?em akurat pas,by?em lekko pochylony,dotkna;?em tylko
    > klamke; no i jazda na dupie,deszcz ?adnie pada?,wie;c jecha?em jak po
    > lodzie.
    > Straty:obudowa kierunku do wymiany,przetarta pokrywa g?owicy i
    > crashpad,kilka drobnych rysek w innych miejscach.
> [...]

    Rozweseliles mnie jak diabli ;) Straty w sprzecie sa do odtworzenia. Witam w
    gronie leszczykow, tych_co_sie_wykrusza_do_Czerwca ;)
    Tak przy okazji: sporo grupowiczow szuka tutaj czesci lecz niewielu z nich
    "chwali sie" swymi niekontrolowanymi przyziemieniami. Szkoda - mozecie pomoc
    sobie i innym uniknac powtarzania bledow.
    No i nie mowcie ze da sie jezdzic bez ABS-u ;)

    PeeS Wlasciciel firmy bedacej wlascicielem pojazdu uczestniczacego w zajsciu
    zostal poproszony o oswiadczenie sprawcy wypisane na druku swego
    ubezpieczyciela. Nie mal obiekcji i umowil sie ze mna na dzis. Jesli
    poszlibysmy na udry, stracilibysmy czas i dostarczyli ubezpieczycielowi
    powodow do odsylania sprawy w nieskonczonosc. Jak widac, nie mozna zakladac
    ze wszyscy sa "zli" .

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj