  • 31. Data: 2019-04-07 08:57:13
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 6 Apr 2019 20:47:06 +0200, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > We współczesnych autach to dopiero musi być istny kosmos skro już w
    > nie-nowych takie rzeczy były.

    Wyjątek tylko potwierdza regułę. Zresztą jak nie światła czy okna to
    na pewną są inne absurdy, których nawet nie jesteś świadomy lub
    jeszcze ich nie odkryłeś. Jak mawiał klasyk "nie ma dobrych
    samochodów".

    --
    Marek

  • 32. Data: 2019-04-07 16:11:13
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-07 o 08:57, Marek pisze:

    > Wyjątek tylko potwierdza regułę. Zresztą  jak nie światła czy okna to na
    > pewną są inne absurdy, których nawet nie jesteś świadomy lub jeszcze ich
    > nie odkryłeś. Jak mawiał klasyk "nie ma dobrych samochodów".

    Ni i jak tu żyć? :-D Nie da się normalnie egzystować! :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 33. Data: 2019-04-08 13:19:57
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 06.04.2019 o 09:22, Marek pisze:
    > Do współczesnego telefonu też podłączasz zew. antenę GPS? A jednak
    > działa w samochodzie, pod czy nawet w bagażniku.
    > Większość współczesnych odbiorników ma antenę typu patch i jest
    > zintegrowana z urządzeniem.  Problem "blachy" to był że 20 lat temu,
    > czas zmienić auto? :)

    Nie zapominaj, że obecnie smartfony domyślnie w ustawieniach lokalizacji
    mają włączoną opcję GSM+WiFi+GPS ;)

  • 34. Data: 2019-04-08 13:56:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    [...]
    A propos Marku - jak samochod ?

    Bo mamy GPS Week Rollover, duzo rzeczy moze sie zdarzyc, jesli
    producent nieprzygotowany.

    J.

  • 35. Data: 2019-04-08 14:08:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Apr 2019 13:19:57 +0200, AS <N...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Nie zapominaj, że obecnie smartfony domyślnie w ustawieniach
    > lokalizacji
    > mają włączoną opcję GSM+WiFi+GPS ;)

    A kto broni samochodom by też sobie włączyły, skoro współczesne
    silniki i tak mają moduły GSM do raportowania diagnostyki?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2019-04-08 15:24:38
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 15:14:44 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Dało się roztrzaskać obudowę. Wygląda to tak:
    > https://drive.google.com/file/d/1NBT6157tcikGXfDpeGN
    pykYFQXQpk5sk/view?usp=sharing

    Jak z dzieckiem.
    Litownica w reke i blaszke ze spodu odlutowac.
    Ty chyba naprawde trollujesz.

  • 37. Data: 2019-04-08 15:29:52
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 15:17:58 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Roztrzaskałem obudowę. Była zaklejona. Wnętrze wygląda tak:
    > https://drive.google.com/file/d/1NBT6157tcikGXfDpeGN
    pykYFQXQpk5sk/view?usp=sharing

    > Co dalej?

    Naprawde mam ci napisac?
    Oddychaj, wdech wydech, wdech wydech.

    Podpowiedz: Blaszka, lutownica.

    I juz ci napisalem, pomierzyc, sprawdzic napiecia, przejscia itp.
    Poszukaj w watku, nie rob z siebie posmiewiska wiem ze az tak infantylny nie jestes.

    > Pytam o awaryjność anten GPS Fakra. O to czy macie podobne obserwacje.
    >
    > Nie mam bladego pojęcie po co się uparłeś na rozbieranie anteny. Nie ma
    > to związku z moim pytaniem.

    Lol. Odpadam.
    Sparafrazuje:
    -"antena sie zjebala, one wszystkie tak maja"
    -"cholera wie a co sie z nia dzialo"
    -"nic, zjebala sie"
    -"rozbierz, obejrzymy co sie stalo"
    -"ale po co rozbierac? zjebala sie, one wszystkie tak maja"

    Dobra, po przemysleniu stwierdzam ze powinienes ja piprznac w kat i napisac do
    dystrybutora i zapytac ile ich sprzedal w ostatnim roku.
    Nastepnie oszacowac ile aut z nimi jezdzi. Jak ci wyjdzie ze w praktyce do kazdej
    sztuki jezdzacej sprzedaje sie antene raz na dwa lata to znaczy ze sie jebia masowo.

  • 38. Data: 2019-04-08 18:48:29
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > A kto broni samochodom by też sobie włączyły, skoro współczesne silniki i
    > tak mają moduły GSM do raportowania diagnostyki?

    A ja się zastanawiam, po co wiedza, że niedopał na trzecim garze był pod
    GS-em, czy pod dyską w remizie? A dla korpoludka, czy na parkingu pod firmą
    w Mordorze, czy jak się światła ma Marszałkowskiej zmieniły, a szczurek
    puścił bąka? Zarejestrowac fakt, godzinę to po co, ale lokalizację widzę
    jako zbędną...

  • 39. Data: 2019-04-08 21:22:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-08 o 15:24, s...@g...com pisze:

    > Jak z dzieckiem.
    > Litownica w reke i blaszke ze spodu odlutowac.
    > Ty chyba naprawde trollujesz.

    Nie - jak ognia unikam babrania się w rozbieranie anteny bo nie mam na
    to czasu. Młotek szybciej zadziałał. Rozebrałem to specjalnie dla Ciebie
    i jeszcze jednego kolegi bo byliście ciekawi co jest w środku.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 40. Data: 2019-04-08 21:37:31
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-08 o 15:29, s...@g...com pisze:

    > Naprawde mam ci napisac? Oddychaj, wdech wydech, wdech wydech.

    Tak, bo nie wiem jak głęboko chcesz się zagłębiać w to urządzenie.
    Szczególnie, że celu nie ogarniam.

    > Podpowiedz: Blaszka, lutownica.

    To już też uczyniłem i wrzuciłem tu zdjęcie.

    > I juz ci napisalem, pomierzyc, sprawdzic napiecia, przejscia itp.

    Napisałem również, że przejścia nie ma.

> [...]
    > maja" [?] -"cholera wie a co sie z nia dzialo" -"nic, zjebala sie"
    > -"rozbierz, obejrzymy co sie stalo" -"ale po co rozbierac? zjebala

    Zabrakło znaków zapytania. Dodałem je w nawiasach. Ok, załóżmy, że
    znajdziemy przyczynę. Poleciało na tej płytce "coś". Może nawet udałoby
    się ją naprawić. Tylko po ch... ?

    Pytam się, czy to normalne, że one są padliwe? Oczekuję prostej
    odpowiedzi TAK/NIE. Przeczytaj temat wątku 15x zanim zaczniesz znowu
    jakieś pokręcone farmazony wypisywać na mój temat.

    > Dobra, po przemysleniu stwierdzam ze powinienes ja piprznac w kat i
    > napisac do dystrybutora i zapytac ile ich sprzedal w ostatnim roku.

    Już zaczynasz lepiej gadać. Pieprznąłem ją w kąt a potem dla m.in.
    Ciebie grzebałem w śmietniku by ją stamtąd wydobyć. Po czym po paru
    wdechach doszedłeś do wniosku, że zleciłeś mi bezsensowną czynność.
    Cool! Ale ok, każdy może mieć słabszy dzień.

    > Nastepnie oszacowac ile aut z nimi jezdzi. Jak ci wyjdzie ze w
    > praktyce do kazdej sztuki jezdzacej sprzedaje sie antene raz na dwa
    > lata to znaczy ze sie jebia masowo.

    Sądzisz, ze dystrybutor odpowie mi na takie pytania? :-D Może jeszcze
    doda: to szajs, ale ja ci go sprzedam tanio :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek