  • 21. Data: 2011-02-27 21:38:43
    Temat: Re: Czy na ekran rezystywny warto naklejać folie ochronne?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-27 15:30, J.F. pisze:

    > Nie chcesz chyba zeby na czas malowania rozkladala dywan :-)

    Jakiego malowania. Ona się wprowadziła do odmalowanego mieszkania
    przygotowanego przez sp-nię do wprowadzki!

    > Ewentualnie - bo madra jest - za dwa miesiace bedzie ja stac na dywan,
    > a w miedzyczasie podlogi nie zniszczy.

    No to wsiur z ciebie wylazł :D

    Tak btw, to było z 8 lat temu. Już ich sp-nia wywaliła i tu nie mieszkają.

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-02-27 21:41:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-27 16:08, neoniusz pisze:

    > Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
    > zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

    > Tak samo jak i bez?

    To ten papier zlezie. Po to jest ekran dotykowy, żeby się mim posługiwać
    bez jakichś naklejek. Jak masz brudne palce i ubrudzisz to ekran zawsze
    możesz umyć.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-02-28 06:58:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka.
    > Przeciez widac na wszystkich zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

    Nie obrażaj kanarków ! :-)

    > Tak samo jak i bez?

    Z obrazków widać raczej, że ta folia ekranu samego
    nie pokrywa - przód to dwie nalepki: góra i dół.

  • 24. Data: 2011-02-28 07:01:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > Tak btw, to było z 8 lat temu. Już ich sp-nia wywaliła i tu nie mieszkają.

    Pewnie za karę, przez te gazety... ;-)

  • 25. Data: 2011-02-28 16:35:56
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-27 20:45, neoniusz wrote:

    > Moja wytrzymalosc swoje granice, a jak juz na trzeciej grupie widze, ze
    > znow animka bredzi, to mnie trafia.

    Bez gryzoni życie byłoby nudniejsze, a tak ...

    > Widze, ze ty cytujesz w sygnaturce innego klasyka gatunku trollowania ;)

    No masz! :)
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."