  • 11. Data: 2011-02-27 12:20:14
    Temat: Re: Czy na ekran rezystywny warto naklejać folie ochronne?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-27 13:10, J.F. pisze:
    > Animko, ale my nie o futeralach, tylko czy iphone jest taki dobry jak
    > go reklamuja :-)

    Moj 2,5 letni 3G noszony bez zadnego pokrowca wyglada w porzadku.
    Plastik z tylu porysowany i wyslizgany, ale szklo trzyma sie swietnie
    bez rys. Od pazdziernika mam 4, juz mi pare razy wypadl, wiec metal na
    boku troche przytarty, ale szklo tak samo jak w starym - bez zastrzezen
    i nawe nie peklo jeszcze :)

    A jak ktos sie juz strasznie boi, to warto zainwestowac w
    http://www.gelaskins.com/store/skins/phones/iPhone_4
    i przy okazji telefon wyroznia sie z tlumu. Wyglada to naprawde ladnie,
    jest trwale a po odklejeniu nie ma zadnego sladu.

  • 12. Data: 2011-02-27 12:22:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-27 13:11, J.F. pisze:

    > Jak jest na etapie wykanczania to bardzo madrze robi.

    Jakiego wykańczania. Raczej ochrony podłogi.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-02-27 12:45:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-27 13:20, neoniusz pisze:

> [...]
    > i przy okazji telefon wyroznia sie z tlumu. Wyglada to naprawde ladnie,
    > jest trwale a po odklejeniu nie ma zadnego sladu.

    Ale koszmar. To na przód czy tył?
    Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-02-27 13:08:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 13:22:20 +0100, animka wrote:
    >Jakiego wykańczania. Raczej ochrony podłogi.

    malowania, tynkowania, wiercenia dziur, przestawiania drabin i mebli i
    ogolnie wszystkiego co moze zaszkodzic podlodze.

    J.

  • 15. Data: 2011-02-27 13:52:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-27 14:08, J.F. pisze:

    > malowania, tynkowania, wiercenia dziur, przestawiania drabin i mebli i
    > ogolnie wszystkiego co moze zaszkodzic podlodze.

    Przecież ona polożyła te gazety zamiast dywanu!

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-02-27 14:30:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:52:07 +0100, animka wrote:
    >Przecież ona polożyła te gazety zamiast dywanu!

    Nie chcesz chyba zeby na czas malowania rozkladala dywan :-)

    Ewentualnie - bo madra jest - za dwa miesiace bedzie ja stac na dywan,
    a w miedzyczasie podlogi nie zniszczy.

    J.

  • 17. Data: 2011-02-27 15:08:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
    > Ale koszmar. To na przód czy tył?

    Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
    zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

    > Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

    Tak samo jak i bez?

  • 18. Data: 2011-02-27 15:47:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 27-02-2011 16:08, neoniusz pisze:

    > Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
    > zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

    Ja cię bardzo proszę, nie obrażaj kanarków.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 19. Data: 2011-02-27 18:37:21
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-27 16:08, neoniusz wrote:

    > Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
    > zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

    Prosimy nie płoszyć maskotki...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 20. Data: 2011-02-27 19:45:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-27 19:37, TGor pisze:

    > Prosimy nie płoszyć maskotki...

    Moja wytrzymalosc swoje granice, a jak juz na trzeciej grupie widze, ze
    znow animka bredzi, to mnie trafia.

    Widze, ze ty cytujesz w sygnaturce innego klasyka gatunku trollowania ;)