  • 1. Data: 2011-02-24 18:44:01
    Temat: Numer telefonu -Toll-free
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy ten numer telefonu: 0800 8326 8439 (toll-free) jest faktycznie free?
    Dzwonił ktoś na ten numer?
    http://www.teamviewer.com/pl/company/index.aspx

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-02-24 18:51:37
    Temat: Re: Numer telefonu -Toll-free
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ten numer telefonu: 0800 8326 8439 (toll-free) jest faktycznie free?
    > Dzwonił ktoś na ten numer?
    > http://www.teamviewer.com/pl/company/index.aspx

    spytaj swojego operatora, czy kasuje za rozmowy na ten numer

  • 3. Data: 2011-02-24 21:36:59
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 24 Lut, 19:51, "zlotowinfo" <u...@g...pl> pisze..

    > spytaj swojego operatora, czy kasuje za rozmowy na ten numer

    Zazwyczaj jest to najniższa z możliwych opłat za całe połączenie (w
    danej taryfie)
    i uważaj bo to niej jest 0800 8326 8439 a 00800 8326 8439, czyli +800
    8326 8439

    Ircys

  • 4. Data: 2011-02-24 23:12:29
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 24 Lut, 19:51, "zlotowinfo"<u...@g...pl> pisze..

    W Polsce nie ma numerów 0800, tylko 800 a po 800 jest 6 cyfr a nie 8 :-)

    > Zazwyczaj jest to najniższa z możliwych opłat za całe połączenie (w
    > danej taryfie)
    > i uważaj bo to niej jest 0800 8326 8439 a 00800 8326 8439, czyli +800
    > 8326 8439

    W sieciach stacjonarnych kosztuje zazwyczaj jakieś 36 gr za połączenie
    niezależnie od czasu trwania, w komórkowych (W3) jest płatne od minuty
    (nie działa w prepaidach Plusa i Gadułerze, nie wiem jak z Play i innymi
    wirtualami), na VoIPach może być niedostępne, płatne za minutę lub nawet
    bezpłatne.

    Przemek

  • 5. Data: 2011-02-24 23:56:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 22:36, Ircys pisze:
> [...]
    > danej taryfie)
    > i uważaj bo to niej jest 0800 8326 8439 a 00800 8326 8439, czyli +800

    W razie czego zadzwonię najpierw do mojego operatora i zapytam.
    Jeszcze nie dzwoniłam, ale bym się chyba dała nabrać ( bo niby free).

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-02-25 00:04:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 00:12, Przemysław Kowalik pisze:

> [...]
    > (nie działa w prepaidach Plusa i Gadułerze, nie wiem jak z Play i innymi
    > wirtualami), na VoIPach może być niedostępne, płatne za minutę lub nawet

    Teraz stałam się ostrożna po tym jak 2 razy zadzwoniłam na infolinię do
    serwisu LG Electronics w Mławie. Byłam jeszcze taka naiwna, że zostałam
    dłużej na tej infolinii, żeby z grzeczności wziąć udział w ankiecie.
    Dziewczyna zadawająca pytania celowo przedłużała rozmowę i pewnie w
    duchu się ze mnie śmiała.
    Potem patrzę na biling we freeconet, a tam raz ponad 5 zł, drugi raz
    ponad 9 zł!
    Już nigdy tam nie zadzwonię.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-02-25 15:57:31
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik animka napisał:

> [...]
    > duchu się ze mnie śmiała.
    > Potem patrzę na biling we freeconet, a tam raz ponad 5 zł, drugi raz

    http://www.lg.com/pl/support/contact/support-here-to
    -help.jsp

    Przez telefon

    Skontaktuj się z pracownikiem Działu Obsługi Klienta firmy LG
    Electronics pod numerem
    801 54 54 54

    To jest to? Jeśli tak, to Freeconet kasuje 35gr/min z taktowaniem minutowym
    http://www.freeconet.pl/pl/cennik/polaczenia-na-nume
    ry-specjalne

    Dziwne swoją drogą, że LG nie ma aliasu stacjonarnego ani nawet choćby i
    komórkowego na ten numer 801, bo z dodzwonieniem się na 80x z komórek i
    voipów to różnie bywa.

    Przemek

  • 8. Data: 2011-02-25 22:01:17
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 25 Lut, 16:57, Przemysław Kowalik pisze...
    > Dziwne swoją drogą, że LG nie ma aliasu stacjonarnego ani nawet choćby i
    > komórkowego na ten numer 801, bo z dodzwonieniem się na 80x z komórek i
    > voipów to różnie bywa.

    Ma np. 224545454: http://www.lg.com/pl/general/contact-us.jsp

    Ircys

  • 9. Data: 2011-02-26 02:45:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 16:57, Przemysław Kowalik pisze:

> [...]
    -help.jsp

    > Przez telefon
    >
    > Skontaktuj się z pracownikiem Działu Obsługi Klienta firmy LG

    To jest infolinia nawet do serwisu się połączysz.
    A, że ździerają, to jak ktoś juz się raz natknie to już tam nie zadzwoni.
    A można jeszcze na normalny numer do Warszawy (Al. Jerozolimskie) i też
    wszystko można załatwić, Tylko, że mnie się zachciało bezpośrednio z
    serwisem rozmawiac.

    > To jest to? Jeśli tak, to Freeconet kasuje 35gr/min z taktowaniem minutowym
    > http://www.freeconet.pl/pl/cennik/polaczenia-na-nume
    ry-specjalne

    TAK. To jest podobno rozporządzenie-cennik pani Streżyńskiej. Po prostu
    paranoja.

    > Dziwne swoją drogą, że LG nie ma aliasu stacjonarnego ani nawet choćby i
    > komórkowego na ten numer 801, bo z dodzwonieniem się na 80x z komórek i
    > voipów to różnie bywa.

    Szkoda, że ludzi w balona robią.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-02-26 02:47:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-25 23:01, Ircys pisze:
    > On 25 Lut, 16:57, Przemysław Kowalik pisze...
    >
    > Ma np. 224545454: http://www.lg.com/pl/general/contact-us.jsp

    Jak ktoś sobie pomyśli, że ta infolinia (na 801) jest bezpłatna i na ten
    zadzwoni to się potem bardzo rozczaruje.

    --
    animka