    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    Date: Sat, 6 Oct 2012 09:10:36 +0000 (UTC)
    <7...@r...googlegroups.com>
    <20121005125719.1ada111f@babcia-workstation>
    <6...@s...googlegroups.com>
    <20121005140047.15d26abc@babcia-workstation>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <20121005153446.2f306bb3@babcia-workstation>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <20121006100756.6951aa16@babcia-workstation>

    On Sat, 6 Oct 2012 10:07:56 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Czytanie w pełnym słońcu to margines.

    Gubisz kontekst: nie mowimy o pelnym sloncu, mowimy o warunkach na Twoje
    odkrywcze ,,skrec sobie jasnosc na minimum''.

    > Tyle że te wielkości 7-calowego tabletu (Kindle 3 z klawiaturką) mają
    > ekran o ~25% mniejszy w pionie. Przed chwila przyłożyłem do
    > pierwszego Galaxy Taba ;-) A i tak komfort tej klawiaturki jest żaden.

    Gubisz kontekst: mowilismy o ,,musi byc ciezszy bo jest wiekszy''.

    > Można. Nie mówiąc już że ja zwykle trzymam na rekach ugiętych w łokciu
    > a nie na wyciągniętych.

    A wiesz, ze mi, mimo kilku lat tajboksu ostatnio (oj trzyma się tam
    rączki w gorze) wiedna grabie nawet od kindla, jesli mowimy o
    konkretnych kilku godzinach? Wiec powiedzmy, ze powyzsza wypowiedz
    przyjmuje, niespecjalnie w nia wierzac.

    > Wygoda jest podobna czy to kciukiem na przycisk czy krótki gest na
    > obrzeżu ekranu. Uwierz - ja używam na co dzień w sumie i czytnika i
    > tableta.

    O, znow :-) Naprawde jestes jedynym ktory uzywa obu?

    Co do tapania kciukiem -- moze nie przeszkadza przy dokumentacji
    technicznej, ktora sila rzeczy czyta się w miare wolno. Jezeli ten
    nienaturalny ruch kciukiem wykonujesz >1/min, to *jest* niewygodne.

    > Czytnikiem byłem zauroczony na początku ale niestety z czasem
    > widzę coraz więcej wad.

    Ja kupujac czytnik bylem ich swiadom. Tutaj się najwyrazniej roznimy.

    Bo widzisz, ja doceniam w pewnym warunkach kolorowe, swiecace czy
    dotykowe ekrany. Ale tez widze ich wady. Tak jak na rowni widze wady
    e-inka. Ty widzisz tylko wady e-inka. Bo LCD nie meczy oczu, a pol kilo
    w lapie nie meczy rak. Tak, jasne.

    > Nie neguję że jako czytnik jest świetny - ale tylko jako czytnik.

    E, serio? :-)

    PS. EOT, bo się zrobilo mocno offtopicznie.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns