  • 61. Data: 2024-06-09 19:22:08
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i wszystko jasne. Upadłby argument o istnieniu skrzyżowania, to
    > podnieśliby o linii ciągłej.

    To tak nie działa - idziesz do sądu z konkretnym paragrafem i raczej
    ciężko go zmienić ot tak sobie. Poza tym google twierdzi że zostaje tam
    2.5 metra po zaparkowaniu samochodu:P

    > Może to i dobrze że Shrek nie ciągnie tego dalej. ;)

    W sumie dobrze. Zamiast jebać się z państwem szrek zajmie się
    pożytecznymi rzeczami. A te parę stówek od państwa sobie odbierze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2024-06-09 22:41:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 09.06.2024 o 19:17, Shrek pisze:

    > Dlatego że oceniłem że nie warto składać apelacji, bo nikogo nie
    > interesuje że to skrzyżowanie było źle oznakowane.

    Jak nikogo, nas interesuje i Tobie kibicujemy.
    Apelacja kosztuje pieniądze czy tylko czas?
    Może zrzutka.pl? ;)

    Robert

  • 63. Data: 2024-06-09 22:49:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak nikogo, nas interesuje i Tobie kibicujemy.
    > Apelacja kosztuje pieniądze czy tylko czas?
    > Może zrzutka.pl? ;)

    Już po - minął termin. W tym wypadku tylko czas (o ile bym sam siebie
    reprezentował). Czasu mam mało i jest cenniejszy niż kilka stówek -
    najbardziej wkurwiające bieganie na pocztę. Poprzednio walczyłem do
    końca bo było o co - i się zrzuciliście na odszkodowanie, mimo że
    zrzutki nie zakładaliście:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2024-06-10 00:06:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2024 12:43:55 +0200, w <v4411c$uf7$2@news.chmurka.net>, Robert
    Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > No i wszystko jasne. Upadłby argument o istnieniu skrzyżowania, to
    > podnieśliby o linii ciągłej.
    > Może to i dobrze że Shrek nie ciągnie tego dalej. ;)

    A to zależy czy zmuszałby auta czy nie.

  • 65. Data: 2024-06-10 00:07:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2024 13:50:57 +0200, w <v444v0$b4q$2@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dla mnie - w końcu jednak linia zatrzymania była więc w sumie mogłem się
    > domyślić. Ale zgodnie z rozporządzeniem... mogłem też "nie postrzegać
    > wystarczająco jako skrzyżowanie". Więc każdy dał w jakiś sposób dupy.

    Ciekawi mnie jako co to postrzegałeś :)

  • 66. Data: 2024-06-10 00:09:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2024 18:48:43 +0200, w <v44mdh$tlm$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > No ja wiem, ale to właśnie pytam czemu Ty poniosłeś konsekwencje zamiast
    > odpowiedzialnych.

    Ale brak znaku na którejś odnodze niczego nie zmienia.
    Tak samo jak istnienie znaku niczego nie zmieniło.

    (oprócz oczywiście tego, że powinno być na wszystkich)

  • 67. Data: 2024-06-10 00:09:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jun 2024 19:17:01 +0200, w <v44o2d$vt1$1@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dlatego że oceniłem że nie warto składać apelacji, bo nikogo nie
    > interesuje że to skrzyżowanie było źle oznakowane.

    Czy ten znak kogoś wprowadzał w błąd?

  • 68. Data: 2024-06-10 00:54:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jun 2024 21:46:26 +0200, w <v42cen$kf1$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nie zrozumiałeś.

    Nie znasz zasady prawej strony?

  • 69. Data: 2024-06-10 06:16:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 00:09, r...@k...pl pisze:

    > Czy ten znak kogoś wprowadzał w błąd?

    nie chodzi o znak a o brak znaku na pozostałych wlotach. Trudno z tym
    dyskutować, gdyż tak wymyślił ustawodawca, że powinny tam być.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2024-06-10 06:17:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 00:09, r...@k...pl pisze:

    > Ale brak znaku na którejś odnodze niczego nie zmienia.
    > Tak samo jak istnienie znaku niczego nie zmieniło.
    >
    > (oprócz oczywiście tego, że powinno być na wszystkich)

    Zmienia - skoro powinien być a nie ma, to znaczy że albo ustawodawca
    sobie coś napisał bez sensu, albo że wymóg jest uzasaniony i jego brak
    jednak coś zmienia - - zgodnie z rozporządeniem "wystarczające
    postrzganie przez kierowców jako skrzyżowanie".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!