  • Data: 2024-06-10 17:41:07
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2024 o 10:57, Akarm pisze:

    > Dla mnie nie musi być zapisanych takich prawideł, które są oczywiste dla
    > każdego myślącego człowieka. Nigdy nie wpadłbym na pomysł parkowania w
    > sposób utrudniający ruch drogowy komukolwiek - zarówno kierowcom, jak i
    > pieszym.

    Ta- dorzuć jeszcze niepelnosprawnych, dzieci i przechodzące kaczki. To
    jest taki sam wyjazd z parkingu jak dziesiątki innch w okolicy,
    wyglądający jak dziesiątki innych w okolicy i z jakiegoś dziwnego powodu
    (chyba tylko dlatego że działka jest własnością gminy) został kiedyś z
    drogi wewnętrznej przemianowany na skrzyżowanie, przy czym chujowo je
    oznaczono i tyle. I właśnie na tym polega problem, że skoro ktoś się
    uparł że jest w jakiś sposób wyjątkowy w stosunku do dziesiątek mu
    podobnych na tej ulicy i należy go wyjątkowo traktować, to powinien go
    wyjątkowo oznaczyć - co uczynił ale tylko z jednej strony.

    Jeszcze raz - to nigdy nie powinno być skrzyżowanie w tej postaci, po to
    właśnie żeby nie trzeba było nic oznaczać i żeby było identyczne jak
    wszystkie takie same obok.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!