  • 21. Data: 2013-08-11 00:07:00
    Temat: Re: Czy mozna zabalkowac nr imei w ue
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    news:52042a5b$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zeznanie na policji, odpowiedzialność z ytułu składania falśzywych zeznań
    > takie inne

    wez bo sie usmieje...

  • 22. Data: 2013-08-11 00:07:56
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    > Trzeba polobbować u Chińczyków. Może zrobią tf z 5g se#te#u (to dla Prism)
    > odpalanego SMSem.
    >
    > Póki-co, to zarówno producent telefonu jak i operator mają interes w tym,
    > żeby skradziony telefon działał nadal. Ty, klient, jesteś jedynie prostym
    > dostawcą środków. Mrówką.

    tylko wyslij jeszcze sms pod dany IMEI... nie nr telefonu.

  • 23. Data: 2013-08-11 00:30:03
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Czemu nie ?
    >

    > Ale ...
    >
    > 2. Operator ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej jest obowiązany
    > do:
    > 1) uniemożliwienia używania w jego sieci skradzionych telekomunikacyjnych
    > urządzeń końcowych;
    > 2) przekazywania informacji identyfikujących skradzione telekomunikacyjne
    > urządzenia końcowe innym operatorom ruchomych publicznych sieci
    > tele-komunikacyjnych w celu realizacji przez nich czynności, o których
    > mowa w pkt 1
    >
    > i nigdzie tu nie pisze ze tylko krajowych :-)

> [...]

    nie wiem jak w PL
    ale w innych krajach zmaina IMEI jest karalna
    http://www.policja.pl/ftp/pliki/blokowanie_numeru_IM
    EI_w_UE.pdf

  • 24. Data: 2013-08-11 09:18:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomek" <c...@k...pl>

    > nie wiem jak w PL
    > ale w innych krajach zmaina IMEI jest karalna
    > http://www.policja.pl/ftp/pliki/blokowanie_numeru_IM
    EI_w_UE.pdf

    IDIOTYZM. To jest postulat wybijania numeru na ręcę. Dla dobra więźniów.

  • 25. Data: 2013-08-11 12:31:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Tomek" <c...@k...pl>

    EI_w_UE.pdf

    > IDIOTYZM. To jest postulat wybijania numeru na ręcę. Dla dobra więźniów.

    Jakoś przeciw numerom rejestracyjnym samochodów czy - o zgrozo - numerom
    nadwozia, nie masz nic naprzeciw?

    A nawet numerom banknotów :-P

  • 26. Data: 2013-08-11 12:31:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Tomek" <c...@k...pl> wrote:

    > nie wiem jak w PL
    > ale w innych krajach zmaina IMEI jest karalna
    > http://www.policja.pl/ftp/pliki/blokowanie_numeru_IM
    EI_w_UE.pdf

    Od tego trzeba by zacząć, żeby w ogóle ten system zaczął istnieć. A tak
    mamy dużo PR-u i zero skuteczności. No dobrze, 0,0001% skuteczności.

  • 27. Data: 2013-08-11 12:58:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 12:31:37 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    EI_w_UE.pdf

    > Od tego trzeba by zacząć, żeby w ogóle ten system zaczął istnieć. A tak
    > mamy dużo PR-u i zero skuteczności. No dobrze, 0,0001% skuteczności.

    Bo wcale nie trzeba blokowac skradzionych telefonow, tylko wylapywac
    tych, ktorzy ich uzywaja :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-08-11 14:41:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    EI_w_UE.pdf

    > Bo wcale nie trzeba blokowac skradzionych telefonow, tylko wylapywac
    > tych, ktorzy ich uzywaja :-)

    Jakby tzw. organy tzw. sprawiedliwości płaciły operatorom np. 100 zł za
    każdy zlokalizowany skradziony telefon, zobaczyłbyś, jakby wzrosła
    wykrywalność :-)

  • 29. Data: 2013-08-11 15:50:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 14:41:45 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Jakby tzw. organy tzw. sprawiedliwości płaciły operatorom np. 100 zł za
    > każdy zlokalizowany skradziony telefon, zobaczyłbyś, jakby wzrosła
    > wykrywalność :-)

    Ale po co maja placic ? Wpisze sie obowiazek w ustawe, dostana pismo,
    wpisza w komputer i odesla wyniki ...

    J.

  • 30. Data: 2013-08-11 16:57:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale po co maja placic ? Wpisze sie obowiazek w ustawe, dostana pismo,
    > wpisza w komputer i odesla wyniki ...

    No to nic się nie zmieni