  • 1. Data: 2013-08-06 17:45:33
    Temat: internet PLUS - JAJA SOBIE ROBIĄ???
    Od: y...@g...com

    Tak więc mam internet na kartę w Plusie (opłacony na parę miesięcy do
    przodu) i niby fajnie bo LTE itede ALE od tygodnia mniej więcej codziennie
    PRZEZ PÓŁ DNIA internet NIE DZIAŁA! Tak o róznych porach dnia, losowo, w
    jedynie w nocy działa na pewno, tak jakby robili jakieś REMONTY.
    Przepraszam ALE MAM ZAPŁACONE Z GÓRY - Q-WA ZA CO???!!!
    jak nie mogę korzystać kiedy najbardziej mi potrzebne???

  • 2. Data: 2013-08-07 16:34:42
    Temat: Re: internet PLUS - JAJA SOBIE ROBIĄ???
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-08-2013 17:45, y...@g...com pisze:
> [...]
    > Przepraszam ALE MAM ZAPŁACONE Z GÓRY - Q-WA ZA CO???!!!
    > jak nie mogę korzystać kiedy najbardziej mi potrzebne???

    Witam,
    informuje, że przyjęliśmy zgłoszenie. Nr Twojego zgłoszenia to
    CTT13/08/922. Pragniemy również poinformować, ze czas odpowiedzi wynosi
    72 godziny.

    Pozdrawiamy,
    Wiadomość wysłana automatycznie, nie odpowiadaj na nią.

  • 3. Data: 2013-08-07 16:48:06
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-06 17:45, y...@g...com pisze:
> [...]
    > Przepraszam ALE MAM ZAPŁACONE Z GÓRY - Q-WA ZA CO???!!!
    > jak nie mogę korzystać kiedy najbardziej mi potrzebne???

    Od tygodnia... A ja od początku, czyli od kilku miesięcy mam predkość
    rzędu kliku/kilkunastu KB/s przez gdzieś tak 20 godzin na dobę. Kogoś
    się powinno zamknąć do ciupy za te reklamowe slogany jakie to prędkości
    transferu oferuje sieć Plus. Modem świeci "zabójczym" kolorze HSPA+ a
    transfer GPRS/EDGE. Tylko przez na krótki czas w godzinach rannych mam
    przyzwoite 3/4 Mb/s. Ale to i tak przecież normalne złodziejstwo skoro
    ludzi się naciąga mamiąc ich prędkością 8krotnie wyższą.

  • 4. Data: 2013-08-07 19:15:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-08-2013 16:48, Trybun pisze:

> [...]
    > przyzwoite 3/4 Mb/s. Ale to i tak przecież normalne złodziejstwo skoro
    > ludzi się naciąga mamiąc ich prędkością 8krotnie wyższą.

    a nie mozna bylo sobie tego sprawdzic na prepaidzie?

  • 5. Data: 2013-08-08 11:23:50
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-07 19:15, K pisze:

    > a nie mozna bylo sobie tego sprawdzic na prepaidzie?

    No tak... moja bardzo wielka wina. I info - właśnie jadę na prepaidzie,
    który wykupiłem za 150zł i jest ważny na 4 miesiące.

  • 6. Data: 2013-08-11 10:39:59
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

> [...]
    > Przepraszam ALE MAM ZAPŁACONE Z GÓRY - Q-WA ZA CO???!!!
    > jak nie mogę korzystać kiedy najbardziej mi potrzebne???

    Mam iPlus abonament sam SIM na czas nieokreślony. Aktualnie 3.9/1.4
    Mbps, ping 64

  • 7. Data: 2013-08-14 21:28:09
    Od: Trybun <I...@y...com>

    W dniu 11.08.2013 10:39, DJ Abelson(R) pisze:

    > Mam iPlus abonament sam SIM na czas nieokreślony. Aktualnie 3.9/1.4
    > Mbps, ping 64

    Może ta sieć inaczej traktuje abonamentowców, a inaczej prepaidowców.
    Jednak o obcinaniu transferu nic nie ma w regulaminie. W regulaminie
    Play jest - prepaid ograniczony do 1024 Kb/s. Na szczęście to tylko
    teoria - wykupiony starter 1 GB a`la 19zł, net oscylował w granicach 4
    Mb/s, na dodatek bez spowolnień w tzw godzinach szczytu.