  • Data: 2011-02-01 22:05:11
    Temat: Re: Czy można w temacie TV LCD + PC?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 23:47, MJ pisze:
> [...]
    > 720x576, 704x288, itp) ale wszystkie one są poprawnie wyświetlane na
    > standardowym monitorze kompa.
    > O co więc trzeba zadbać, by także TV-LCD podłączony do kompa pokazywał
    > materiał dokładnie tak jak monitor komputera - tzn. filmy wszelkiej
    > maści np. mpegi, aviki, divx, xvid, voby, i wszystkie inne popularne
    > formaty łącznie z DVD oraz zdjęcia statyczne (JPG, tiff...)wyświetlały
    > się maksymalnie wpasowane w ekran, w poprawnych proporcjach i bez
    > zniekształceń (np. przycinania, rozciągania, itp.) - przeglądając fora
    > widzę, że jest to niestety częsty problem.

    Nie wiem czy ty umiesz czytać, tv działa dokładnie tak jak monitor, za
    to jak wyświetlane są filmy odpowiada odtwarzacz

    > 2. Dlaczego czasem film puszczany z PC na TV LCD wyświetlany jest bez
    > napisów podczas gdy na standardowym monitorze napisy widać?

    bzdura, tv wyświetla dokładnie to co wysyła mu odtwarzacz

    > Na koniec dodam, że rozważam zakup TV-LCD Full-HD 42" lub HD-Ready
    > 50"

    bez sensu, raczej odwrotnie mały hd ready duzy full hd, kup samsunga z
    odtwarzaniem divx/mkv i o komputerze zapomnisz

    > Źródłem przez długie lata będzie
    > głównie komputer (DVD, divx, itp...) oraz zwykła analogowa (osiedlowa)
    > kablówka (nie mam dekodera tylko zwykły kabel jak od anteny). Obraz
    > będzie oglądany zawsze z odległości prawie 5 metrów.

    cokolwiek kupisz obraz będzie marny z anteny ale 5 matrów wystarczy żeby
    to wsyzstko rozmyć zupełnie ;-0