  • Data: 2015-02-16 20:43:10
    Temat: Re: Czy można robić zdjęcia w sklepie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Feb 2015, RadoslawF wrote:

> [...]
    [...]
    > Bo tak na prawdę nie rozmawiamy ostrzelaniu a o
    > szarpaninie. Bez nagrania nie udowodnisz ochroniarzowi
    > że to on tobie dał w w twarz a nie ty jemu.

    Nie, rozmawiamy o tym, że napisałeś że "już mu dożo WOLNO"!

    Wywiodłeś PRAWO z bezprawnych zapisów.
    Tylko tyle.

    > W spotkaniu spieszący się normalny klient kontra byczy kark
    > z ochrony te linki są bez znaczenia.

    I gdzie tu miejsce na słowa "już im sporo wolno", z naciskiem
    na *wolno*, pytam?

    Bo z tym że art.2 Konstytucji "podlega łamaniu" (IMO na dzień dobry
    poprzez istnienie np. immunitetu) nie dyskutowałem :>
    (jakby co, art.2 zawiera zapis "RP jest [...] państwem [...] prawa")

    pzdr, Gotfryd