  • 61. Data: 2009-05-17 21:07:49
    Temat: Re: Czy motocykl może skręcać ostrzej niż samochód? [OT] [NTG]
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "The_EaGle" <t...@d...com> wrote in message news:guppck$lep$1@news.onet.pl...
    > Od czasów nissana skyline nic lepszego sie nie pojawiło? WG mnie kilka
    > szybszych samochodów by sie znalazło
    [...]

    Na dzien dzisiejszy szybsze sa:
    1) Radical SR8
    2) 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR
    3) Maserati MC12
    4) Pagani Zonda F Clubsport
    5) Ferrari Enzo
    6) 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1
    7) Porsche Carrera GT

    Z calej tej listy "seryjny" jest Viper (a i tak nie do konca). Wniosek: GT-R
    jest najszybszym seryjnie produkowanym autem.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 62. Data: 2009-05-17 21:12:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ivam pisze:

    > Z calej tej listy "seryjny" jest Viper (a i tak nie do konca). Wniosek:
    > GT-R jest najszybszym seryjnie produkowanym autem.

    A ktory z nich to motocykl ? Bo to raczej grupa motocyklowa jest.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 63. Data: 2009-05-17 21:14:18
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message
    > A ktory z nich to motocykl ? Bo to raczej grupa motocyklowa jest.

    To sobie filtruj [NTG] - bo dodalem do tematu, zebys nie musial czytac:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 64. Data: 2009-05-17 21:15:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 17 May 2009 23:07:49 +0200, Ivam
    <f...@-...fm> wrote:

    > 1) Radical SR8
    > 2) 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR
    > 3) Maserati MC12
    > 4) Pagani Zonda F Clubsport
    > 5) Ferrari Enzo
    > 6) 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1
    > 7) Porsche Carrera GT

    Żeby już zakończyć offtopiczenie, to wszystkie są droższe od
    GT-Ra. Niektóre znacznie. A od porównywanego z GT-Rem moto to
    już w ogóle :)

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 65. Data: 2009-05-17 21:20:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ivam pisze:

    > To sobie filtruj [NTG] - bo dodalem do tematu, zebys nie musial czytac:)

    I tak sobie, chlopcy, zadnego z tych aut w zyciu nie kupicie.
    Podejrzewam tez ze zaden z Was w zyciu nawet do zadnego z nich nie
    wsiadzie. Zejdzcie wiec prosze na ziemie i porozmawiajmy o motocyklach.
    Przynajmniej macie szanse opowiedziec cos z zycia a nie tylko podnieta
    na katalogi i telewizyjne doznania.

  • 66. Data: 2009-05-17 21:26:01
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message
    > Podejrzewam tez ze zaden z Was w zyciu nawet do zadnego z nich nie
    > wsiadzie.

    :P a duuupa - bo w GT-R juz siedzialem i nawet dali sie pobawic ekranikiem;)

    > Zejdzcie wiec prosze na ziemie i porozmawiajmy o motocyklach. Przynajmniej
    > macie szanse opowiedziec cos z zycia a nie tylko podnieta na katalogi i
    > telewizyjne doznania.

    OK. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze sa zakrety, gdzie na moto sram w gacie
    jadac z predkoscia samochodowa, a sa zakrety gdzie autem sram jadac
    predkoscia motocyklowa;)

    Dlatego nie staram sie porownywac mozliwosci moto z autem. Nigdy.

    A do samochodow uderzylem, bo tez lubie (niezaleznie czy mnie stac czy nie).

    --
    pzdr:
    Ivam