  • Data: 2009-05-16 14:03:57
    Temat: Re: Czy motocykl może skręcać ostrzej niż samochód?
    Od: Scypio <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 May 2009 15:14:47 +0200, The_EaGle napisal(a):

    > Czyli wg mnie mamy _sportowy_samochod_ przygotowany do wyscigow ze
    > sportowymi oponami a to OGROMNA różnica i zwykly motocykl z salonu.
    > Gdzie tu logika? Takie porównanie jest gówno warte.

    No właśnie nie wiem, bo przecież w teście Top Gear mamy:
    - seryjnego fiata bravo na seryjnych oponach
    - sportową yamahę r1 na sportowych oponach (http://www.fiatyamahacup.pl/)

    > Tymczasem na drodze bysmy mieli ten sam motocykl i zupełnie inny tak
    > samo wygladajacy samochod z oponami eco_save_world które nie mają
    > przyczepnosci :)

    E tam, zakładamy worst case scenario:
    Na drodze mamy ten sam motocykl, tylko na gorszych oponach + lepiej jadące
    auto (golf gti, focus st/rs, subaru impreza sti...) + najlepiej mokrą
    drogę. Opierając się na wynikach testu TG wnioskujemy, że motocykl nie
    będzie w stanie przejechać pewnych zakrętów równie szybko jak samochód.

    Dla lepszego efektu można zastąpić r1 jakimś demoludem w stanie
    agonalnym a drogę pokryć piaskiem albo lodem ;)

    pozdrawiam,
    --
    scypio