  • Data: 2009-05-16 13:14:47
    Temat: Re: Czy motocykl może skręcać ostrzej niż samochód?
    Od: The_EaGle <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Scypio pisze:

    > W Top Gear 09/2008 znajdziesz artykuł "Pojedynek na torze". Tor Poznań,
    > uczestnicy - Yamaha YZF-R1 i... Fiat Bravo 1.9 16v Multijet (150KM
    > diesel).
    >
    > Bravo w wersji seryjnej na seryjnych oponach, Yamaha w wersji
    > przygotowanej pod wyścigi Fiat Yamaha Cup (bez lusterek, lamp i na sportowych
    > oponach).
    >
    > Wniosek był taki - im ciaśniejszy zakręt tym mniejsza różnica w prędkości
    > między autem a motocyklem. Miejscami oba pojazdy poruszały się z równą
    > prędkością, na najciaśniejszym zakręcie to Fiacik był szybszy.

> [...]

    Czyli wg mnie mamy _sportowy_samochod_ przygotowany do wyscigow ze
    sportowymi oponami a to OGROMNA różnica i zwykly motocykl z salonu.
    Gdzie tu logika? Takie porównanie jest gówno warte.
    Tymczasem na drodze bysmy mieli ten sam motocykl i zupełnie inny tak
    samo wygladajacy samochod z oponami eco_save_world które nie mają
    przyczepnosci :)