  • 51. Data: 2012-02-08 22:41:44
    Temat: Re: Czy ma prawo radiowozu/karetki?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 18:02:00 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Jak na tamte czasy.
    Czyli trudno go za to winić.
    :-)

    > LOL;)

    Prawda? Śmieszna liczba wyszła.
    (o ile pomyślałeś nad tym choć chwilę)

    > Zeby być on topic to porównaj sobie ile pieszych ginie na metr bieżący pasów

    To nie ma związku z zabijanymi politykami na skutek rzekomego braku
    bizantyjskiego rozpasania z ochroną.

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2012-02-08 22:45:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-08 22:41, Bydlę wrote:

    > Czyli trudno go za to winić.

    Nikt go nie wini, ale to też nie powód żeby go naśladować. Ludzie kiedyś
    różne głupoty robili, a potem zmądrzeli:P

    > Prawda? Śmieszna liczba wyszła.
    > (o ile pomyślałeś nad tym choć chwilę)

    No śmieszna. Śmieszna teza, śmieszna liczba, śmieszne wnioski.

    Jak najbardziej ma. Wystarczy pomysleć.

    Shrek.

  • 53. Data: 2012-02-08 23:57:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 21:45:44 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Nikt go nie wini, ale to też nie powód żeby go naśladować. Ludzie
    > kiedyś różne głupoty robili, a potem zmądrzeli:P

    > No śmieszna.

    Obalająca tezę o rzekomym wpływie liczby ochrony na liczbę trupów.

    > Śmieszna teza,

    Tak, śmieszna.

    > śmieszna liczba

    Skoro teza była durna..

    > , śmieszne wnioski.

    A wnioski są takie, że jedno z drugim nie na nic wspólnego.
    Przecież wiesz, ale nie potrafisz przyznać.

    > Jak najbardziej ma.

    Nie ma.
    Pasy nie są ochroną wiozącą VIPa samochodem do pracy.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2012-02-09 06:42:35
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-08 23:57, Bydlę wrote:

    > Obalająca tezę o rzekomym wpływie liczby ochrony na liczbę trupów.

    Gówno prawda.

    > Tak, śmieszna.

    > Skoro teza była durna..

    No właśnie.

    > Nie ma.
    > Pasy nie są ochroną wiozącą VIPa samochodem do pracy.

    EOT.

    Shrek.

  • 55. Data: 2012-02-09 13:00:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 05:42:35 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Gówno prawda.

    Nerwy ci puszczają?
    Czy nie potrafisz jak ktoś dobrze wychowany?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2012-02-15 22:30:23
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > To będą rejestrowali. Musiałbyś jechać bez tablicy.

    powiedzmy ze kazdy bedzie totalnie zamulal
    i nie przepuszczal
    niech posiedza na zderzaku kazdemu jednemu przez 10-15s
    i trzymac sie swego pasa nie ustepowac

    moze zrozumia ?

    zreguly jak widze taka durna swite to ich olewam
    mam szyby na maxa przyciemnione
    wlaczam muze/ nie slysze

    jak juz sie zagoraczkuje hrabia ktory naduzywa wladzy by przewiesc swoja
    tlusta dupe szybciej i taniej to ew. zjezdzam

    jest rownouprawnienia i haniebne jest to ze wladza naduzywa wladzy dla
    swojej wygody
    niech jada w kolumnie, ale nie na pale i na maxa spychajac wszystkich do
    rowu

    to tylko w pl i w na wschodzie jest mozliwe, bom ja wladza