  • 41. Data: 2012-02-08 10:40:08
    Temat: Re: Czy ma prawo radiowozu/karetki?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-02-08 09:09, J.F pisze:

    >Dlaczego?
    >W ogrodzie kancelarii premiera nie znajdzie się odpowiedniego
    >placyku?

    W kancelarii pewnie tak, ale gdzie ma latac - z kancelarii do
    kancelarii, czy z kancelarii do prezydenta ?
    A jeszcze w Sejmie zasiada - jest tam ladowisko ?

    >A nie sadzisz, że w zwykłym samochodzie byli by niezauważeni?
    >Teraz jadąca arogancka kolumna z migającymi światłami, eskorta
    >policji, blokowanie pół miasta, dobitnie pokazuje ewentualny cel.

    I samochod z ciemnymi szybami ? Nie, nie o to chodzi zeby sie pokazac.
    Owszem, mogliby pojechac zwyklym autem, w sumie to jada zwyklym autem,
    ale wtedy i ryzyko zamachu, i korki :-)

    >Jest analogia do przewozu diamentów.
    >Kiedyś właśnie wielkie pancerki, uzbrojeni ochroniarze, migające
    >światła, itd.
    >Dziś anonimowa paczka dostarczana przez listonosza.
    >Nikt nie jest w stanie namierzyć tej właściwej paczki wśród tysięcy
    >innych przesyłek

    IMO - namierzyc mozna. Ale widac jest to na tyle trudne lub
    wykrywalne, ze tak sie po prostu oplaca.

    J.

  • 42. Data: 2012-02-08 11:00:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-07 20:08:45 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Olaf

    Olof.

    > Palme tak kombinował.

    Nie kombinował, a po prostu zachowywał się normalnie.
    Policz, proszę, procent zabitych tamtejszych polityków z liczby
    zachowujących się normalnie.
    Zestaw z procentem w krajach, w któ(R)ych politykom odbija i się wożą pod
    ochroną.
    Wyjdzie śmieszna liczba i ciekawy wniosek.
    :-)

    (co do ochrony dla VIPów - IMHO winni mieć najlepszą, na jaką ich stać
    z własnej kieszeni)

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2012-02-08 11:06:22
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-02-08 10:40, J.F pisze:

    > W kancelarii pewnie tak, ale gdzie ma latac - z kancelarii do
    > kancelarii, czy z kancelarii do prezydenta ?

    A do domu - wszak lata co tydzień. Blokada dwóch miast i dwóch lotnisk i
    dziesiątki ludzi zaangażowanych.

    > I samochod z ciemnymi szybami ? Nie, nie o to chodzi zeby sie pokazac.
    > Owszem, mogliby pojechac zwyklym autem, w sumie to jada zwyklym autem,
    > ale wtedy i ryzyko zamachu, i korki :-)

    Jak się zamachnąć, jak nie wiadomo którym z tysięcy samochodów jedzie?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-)

  • 44. Data: 2012-02-08 17:07:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid>

    > Olaf Palme tak kombinował. Bez przesady. VIPy mają mieć ochronę, i to
    > skuteczną.

    Ja też mam mieć ochronę i to skuteczną :-)

    > W tramwaju ciężko taką zapewnić.

    Zlikwidujmy tramwaje

    > Co kończy temat.

    Też tak myślę

    > Tak wiem, w Szwajcarii jeżdzą pociągami a z drugiej strony w Polsce nie
    > potrafią nawet zapewnić bezpieczeństwa erforsłan. Ale co do zasady wożenie
    > VIPów komunikacją publiczną to korwinistyczne mrzonki.

    Możesz zacytować korwina skoro uważasz, że to jego ?

    > Czysty populizm, a jakby ktoś próbował zastosować w praktyce, to sami
    > obywatele również jeżdzący do pracy tramwajem domagaliby się, żeby władza
    > latała helikopterami:P

    Myślisz, że władza nie myje się ?

  • 45. Data: 2012-02-08 17:10:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > (co do ochrony dla VIPów - IMHO winni mieć najlepszą, na jaką ich stać z
    > własnej kieszeni)

    Pozostaje rozważyć jaka to ta własna :-)

  • 46. Data: 2012-02-08 17:38:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Pozostaje rozważyć jaka to ta własna :-)

    Ta wykazywana w zeznaniu PIT.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 47. Data: 2012-02-08 18:54:14
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-08 08:50, WW wrote:

    > Co do helikoptera.
    > Może to nawet nie głupie. Jeśli się policzy, ile kosztuje blokowanie
    > ruchu, wieloosobowa i wielosamochodowa ochrona, to może naprawdę
    > helikopter z dwoma ochroniarzami wyjdzie taniej?

    Też bym tak wolał.

    > Co do wożenia VIP-ów - tu masz racje, ale tych "VIP - jakby za dużo u nas.
    > Takie przywileje powinien mieć prezydent, premier i przewodniczący sejmu
    > i senatu.
    > Nikt więcej.

    Ale tutaj narzekają właśnie na to, że prezydent się rozbija z
    borowikami, zamiast jeżdzić tramwajem na Hel:P

    Shrek.

  • 48. Data: 2012-02-08 19:02:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-08 11:00, Bydlę wrote:

    > Nie kombinował, a po prostu zachowywał się normalnie.

    Jak na tamte czasy.

> [...]
    > ochroną.
    > Wyjdzie śmieszna liczba i ciekawy wniosek.

    LOL;)

    Zeby być on topic to porównaj sobie ile pieszych ginie na metr bieżący
    pasów, a ile na metr bieżący drogi bez pasów. Wnioski będą równie ciekawe;)

    Była też anegdota o ruskim matematyku, co zawsze z bombą latał samolotem:P

    Shrek.

  • 49. Data: 2012-02-08 19:13:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ta wykazywana w zeznaniu PIT.

    To teraz pomyśl skąd bierze się kieszeń prezydenta :-)

  • 50. Data: 2012-02-08 21:32:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To teraz pomyśl skąd bierze się kieszeń prezydenta :-)

    Zarabia zapewne kilka średnich krajowych, żeby ludzie się nie burzyli jego
    kilkusettysięcznymi zarobkami. Dodatkowe bonusy ma opłacane z budżetu
    swojego biura. Za wożenie się w celach prywatnych powinien chociaż zapłacić
    od tego podatek dochodowy. Podobnie jak za opiekę medyczną.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba