    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Date: Sun, 10 Apr 2011 14:15:35 +0200

    On Sun, 10 Apr 2011 13:57:55 +0200, Mario wrote:
    >Dają radę? Ja nawet stwierdzam, odkąd oddałem służbowe autko, że wcale
    >nie jest mi ono potrzebne. Mieszkam w Wawie blisko fajnego parku a do
    >centrum mam 15-20jazdy autobusem. Pętlę autobusową mam pod blokiem.
    >Wcale nie uważam, że to straszna trudność poruszać się zbiorkomem. Co
    >prawda wsiadam na pętli, miejsca siedzące, pusto itp :-)

    A potem staruszki patrza na ciebie wilkiem :-P

    Bo to wszystko zalezy od warunkow. Wroclawska mnie zniecheca.
    Juz sie nawet mialem przesiac .. to mi tory rozkopali :-)

    W niektorych sytuacjach zbiorkom to tez wielka strata czasu.
    5 minut do przystanku, 10 minut czekania, 5 minut do przedszkola, 5
    minut do przystanku, 10 minut czekania, 5 minut na przesiadce, 5 minut
    do pracy - poltorej godziny dziennie, wcale nie liczac samej jazdy.
    I to jest zaledwie sredni przypadek.

    >Przedszkole mam blisko pracy w centrum, więc jest po drodze a przyszłą
    >szkołę widzę z okna z domu.
    >Ktoś spyta, gdzie jest haczyk? No haczyk jest taki, że mieszkanie było
    >droższe niż wspomniany przez Marcina dom na "zadupiu". :-)

    dzieci nie moga pobiegac po ogrodku, ani pojezdzic rowerami po okolicy
    :-)

    >Poza tym, teraz gdy nie muszę marnować paliwa w korkach, mogę w końcu
    >kupić wymarzone autko, takie które będzie dawało przyjemność z jazdy,
    >np. z V8 do wypadów poza miasto.

    A potem odkryjesz ze za miasto jedzie wygodna kolej za grosze :-P

    A na drodze za miastem tabun kapelusznikow w dwie strony i nawet V8
    nie pomoze :-P

    J.