  • Data: 2011-04-10 15:49:47
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A potem staruszki patrza na ciebie wilkiem :-P

    przyzwyczaiłem się ;-)
    poza tym siedzę z 5letnią córką na kolanach, staruszki mogą mi skoczyć :-)

    > W niektorych sytuacjach zbiorkom to tez wielka strata czasu.
    > 5 minut do przystanku, 10 minut czekania, 5 minut do przedszkola, 5
    > minut do przystanku, 10 minut czekania, 5 minut na przesiadce, 5 minut
    > do pracy - poltorej godziny dziennie, wcale nie liczac samej jazdy.
    > I to jest zaledwie sredni przypadek.

    u mnie odwrotnie, autobusem:
    3 minuty do przystanku, 0-5minut czekania, 25minut jazdy, 5 minut do
    przedszkola

    samochodem: 1 minutę do garażu, 25minut jazdy (korki), 10-15minut
    szukania miejsca :-P

    > dzieci nie moga pobiegac po ogrodku, ani pojezdzic rowerami po okolicy
    > :-)

    ogródek mam u teściów więc przynajmniej dla małej to atrakcja bo nie ma
    na co dzień, rowerem może jeździć po parku (przy którym mieszkam), wraz
    z koleżankami a nie samotnie po ogródku :-P

    > A potem odkryjesz ze za miasto jedzie wygodna kolej za grosze :-P

    a wtedy dowiem się co czują rybki w puszce ;-)

    > A na drodze za miastem tabun kapelusznikow w dwie strony i nawet V8
    > nie pomoze :-P
    >
    > J.

    to prawda ale frajda jazdy takim autkiem wcale nie polega na wściekłym
    wyprzedzaniu, tylko luzik, kruz z przepisową prędkością. :-)

    pozdrawiam
    mario