  • Data: 2012-03-27 11:42:15
    Temat: Re: Czy ktos sprowadzal auto z Litwy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-27 10:48, Chris pisze:
    > AL nabazgrał(a):

    > 2010 MITSUBISHI OUTLANDER WRECKED
    >
    > http://img252.imageshack.us/img252/7606/pmsn.jpg
    >

    > Actual Cash Value: ? $31,500 USD
    > Repair Cost: ? $0 USD
    > Title State: ? CALIFORNIA
    > Title Type: ? SALVAGE CERTIFICATE
    > Odometer: ? 47 ACTUAL
    > Primary Damage: ? Partial/incomplete repair
    > Secondary Damage: Minor dents/scratches
    > VIN: ? JA4AS2AW0AZ004196
    > Body Style: ? 4DR SPORT UTILITY
    > Color: ? WHITE
    > Engine: ? 2.4L 4
    > Drive: ? Front-wheel Drive
> [...]
    dzieki
    i wszystko jasne :)
    czulem w kosciach, ze cos moze byc nie tak
    (a bialy kolor to w PL rzadkosc - same czarnuchy i szaraczki proponuja)

    A tak apropo, to nie sadzilem, ze silnik 2.4l to naped 2wd.
    Z tego co sie orientuje w PL dostepne dla silnikow (diesel: 2.0 i 2.2
    oraz benzyna 2.4) tylko wersje 4WD.

    --
    pozdr
    Adam (AL)