  • 21. Data: 2010-08-09 14:54:21
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: jmj <k...@w...pl>

    > W przyszłości wyginą ci co nie znają podstaw ortografii,
    > bo nie można się z nimi porozumieć,

    Mylisz język z ortografią. W dodatku trochę na siłę. Język polski ma się
    bardzo dobrze na przekór bezsensownej ortografi.

  • 22. Data: 2010-08-09 15:22:03
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mylisz język z ortografią. W dodatku trochę na siłę. Język polski ma się
    > bardzo dobrze na przekór bezsensownej ortografi.

    Wcale nie bezsensowna.
    To pewnego rodzaju wskazówka, która pozwala ocenić delikwenta, czy np. jest
    dobrym programistą. ;)
    Programista, który nie przestrzega zasad poprawnej ortografii, z całą pewnością
    będzie generował brzydki kod. :P

    Ogólnie, osoba, która popełnia błędy ort., nie wzbudza zaufania.

    j.

  • 23. Data: 2010-08-09 18:42:59
    Od: jmj <k...@w...pl>

    > Ogólnie, osoba, która popełnia błędy ort., nie wzbudza zaufania.

    We mnie nie wzbudza zaufania państwo które utrzymuje w mocy takie bzdety
    jak bezsensowna ortografia.

  • 24. Data: 2010-08-09 19:28:13
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > We mnie nie wzbudza zaufania państwo które utrzymuje w mocy takie
    > bzdety jak bezsensowna ortografia.

    Nie państwo jest od ortografii (tak, wiem, jest jakaś tam zbędna ustawa i
    jeszcze zbędniejsza komisja), ale jedna z najgorszych ortografij na świecie
    to angielska, a jak się dobrze trzyma...

    --
    Azarien

  • 25. Data: 2010-08-10 09:54:57
    Od: "P." <i...@o...pl>

    > Witam
    > Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    > murzynach programistach. A wy słyszeliście?

    Nie.
    Ale za to szybko biegają ;-)

  • 26. Data: 2010-08-10 10:51:32
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    jmj pisze:
    /ciach/

    > Akurat!!! Doskonale wiesz, że żaden mużyn nie umie polskiego na takim
    > poziomie jak moje teksty!!!
    Jakbyś napisał, "żadna mużyna" - to bym uwierzył, ale tak?
    Bzdura.

    > Ja nie umiem ortografi, bo jej nie kumam, bo nie ma pełnych ani
    > sensownych zasad. Inni piszą w miarę poprawnie dzięki "opatrzeniu się" i
    > dzięki słownikom które już wpakowali we wszystkie programy, tak że nie
    > tszeba się zbytnio trudzić. W sumie to możemy być spokojni, bo dzięki
    > komputerom nie ma najmniejszego powodu reformować ortografię polską, bo
    > komputery w trymiga sprawdzają wszystko co się pisze w przepastnych
    > słownikach.
    Yhy - to dlaczego z tego nie korzystasz z tych możliwości?
    Dwa - ortografia to jedno, a gramatyka - to co innego. Widać, że nie
    bardzo się opatrzyłeś... czytałeś w ogóle jakieś książki życiu?
    W sumie, to piszesz jak "biała muzina"...
    "Ja nie umiem ortografi" - to naprawdę zabawne, oczywiście w tym
    kontekście ;-)

    --
    wloochacz

  • 27. Data: 2010-08-10 10:52:28
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    jmj pisze:

    > We mnie nie wzbudza zaufania państwo które utrzymuje w mocy takie bzdety
    > jak bezsensowna ortografia.
    To do Afryki marsz!
    Tam Cię z pewnością docenią...

    --
    wloochacz

  • 28. Data: 2010-08-10 16:09:04
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 8 Aug, 23:24, jmj <k...@w...pl> wrote:

    > A niby co w tym moim pytaniu rasistowskiego? Że w ogóle wspominam o
    > murzynach? Twój komentarz przypomina mi żydowską propagande wg której
    > każda wzmianka o żydach to antysemityzm. Czyli kompletny bezsens! A w
    > dodatku piszę MUŻYNI a nie CZARNUCHY.

    Rasistowskie jest dzielenie programistow wg koloru skory. Przeciez od
    poczatku w tym watku chodzi o udowodnienie tezy "murzyni nie umieja
    programowac".

    RW

  • 29. Data: 2010-08-10 16:10:05
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 9 Aug, 11:33, jmj <k...@w...pl> wrote:
    > Akurat!!! Doskonale wiesz, że żaden mużyn nie umie polskiego na takim
    > poziomie jak moje teksty!!!

    Ty tak na serio? ;-)

    RW

  • 30. Data: 2010-08-10 16:11:31
    Temat: Re: Czy ktoĹ sĹ yszaĹ o murzynach programistach?
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 10 Aug, 10:54, "P." <i...@o...pl> wrote:

    > Nie.
    > Ale za to szybko biegają ;-)
    >
    > --

    U mnie w firmie pracuja programisci wszystkich kolorow. Jakosc kodu
    jest nieskorelowana z tym, tylko z inteligencja, doswiadczeniem i
    poziomem wyksztalcenia programistycznego. Najgorszy kod jaki w firmie
    widzialem napisal Rosjanin.

    RW