  • 11. Data: 2010-08-09 07:01:59
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: jmj <k...@w...pl>

    > ... nie ma czegos takiego jak "MUŻYNI".
    Czepiasz się żetów i erzetów, a ja tej polskiej głupoty nie kumam i nie
    zmierzam jej zgłębiać (bo jaki sens zgłębiać ewidentną paranoje).

    Ale moze zainteresuje cie jak
    > technologicznie rozwijaja sie pewne kraje:
    > http://www.buanews.gov.za/news/09/09012312451005
    Rzuciłem okiem, ale to chyba o jakimś wystrzeleniu jakiegoś satelity -
    nie wiem co w tym ciekawego?

    > BTW, edytor "vim" powstaje w afryce. Z powazaniem
    No to już jasne dlaczego nawet wyjść z nie go nie można w żaden znany
    sposób...
    I podobnie jak polskiej ortografi nie zamierzam wbijać do bani setek
    skrótów klawiszowych tylko po to by dołączyć do elity użytkowników Vim
    czy Emacs. Bo obawiam się, że by spamiętać dziwactwa tych edytorów, to
    musiałbym zwolnić pamięć jaką przeznaczam na umiejętność
    programowania... Wtedy byłbym goły i wesoły ale stylowy!

  • 12. Data: 2010-08-09 07:27:03
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    > murzynach programistach. A wy słyszeliście?

    To chyba nieistotne.

    Ale jeśli rzeczywiście nie ma, to może miałbyś szansę zostać pierwszym (o ile
    jesteś murzynem). Odnoszę wrażenie, że nie tutejszy - tyle błędów
    ortograficznych...

    j.

  • 13. Data: 2010-08-09 07:30:35
    Od: pilot1123 <s...@g...com>

    On 9 Sie, 09:01, jmj <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > musiałbym zwolnić pamięć jaką przeznaczam na umiejętność
    > programowania... Wtedy byłbym goły i wesoły ale stylowy!

    lol, jaki troll

    a jak do tego doszlo, ze zapamietales jak sie pisze? nie szkoda ci
    pamieci? a co do Murzynow to w pokoju obok jeden siedzi :D

  • 14. Data: 2010-08-09 08:27:25
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    jmj pisze:

    > Czepiasz się żetów i erzetów, a ja tej polskiej głupoty nie kumam i nie
    > zmierzam jej zgłębiać (bo jaki sens zgłębiać ewidentną paranoje).
    Tu przesadziłeś.
    Jak rozumiem aspirujesz do członkostwa szacownej grupy cwaniaczków,
    którzy zasłaniają się dys-lenistwem?

    > Ale moze zainteresuje cie jak
    > Rzuciłem okiem, ale to chyba o jakimś wystrzeleniu jakiegoś satelity -
    > nie wiem co w tym ciekawego?
    Nic a nic, jak widzę z elastycznym postrzeganiem tematu dyskusji też
    masz problem? ;-)

    > No to już jasne dlaczego nawet wyjść z nie go nie można w żaden znany
    > sposób...
    Można, tylko najpierw trzeba dokumentację przeczytać.
    Ale, ok - z zgodzę się z tym, że vim jest "dziwny" ;-)

    > I podobnie jak polskiej ortografi nie zamierzam wbijać do bani setek
    Pisze się przez dwa i - ortografii.

    > skrótów klawiszowych tylko po to by dołączyć do elity użytkowników Vim
    Napisanie dwa razy i nie wymaga żadnego skrótu, podobnie jak napisanie
    rz zamiast ż.
    Wygląda jak tłumaczenie obrażonego dzieciaka na to, że świat jest taki
    jaki jest. A nie słyszałeś o tym, że tylko głupiec denerwuje się na
    sytuację, na którą nie ma wpływu?

    > czy Emacs. Bo obawiam się, że by spamiętać dziwactwa tych edytorów, to
    > musiałbym zwolnić pamięć jaką przeznaczam na umiejętność
    > programowania... Wtedy byłbym goły i wesoły ale stylowy!
    Zgoda, ale w Twoim przypadku to nie niewiele zmienia - dalej wyglądałbyś
    na ograniczonego!

  • 15. Data: 2010-08-09 10:25:22
    Od: jmj <k...@w...pl>

    > lol, jaki troll

    Wcale nie troll! Tylko realista.

    > a jak do tego doszlo, ze zapamietales jak sie pisze? nie szkoda ci
    > pamieci? a co do Murzynow to w pokoju obok jeden siedzi :D

    No dobra siedzi, ale czy programuje?

  • 16. Data: 2010-08-09 10:33:31
    Od: jmj <k...@w...pl>

    W dniu 2010-08-09 09:27, jcm pisze:
    > Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To chyba nieistotne.
    Jak to nie istotne???! To wręcz super ciekawe!!! Bo jeśli nie
    programują, to raczej mają marne szanse się wygżebać z pod dominacji
    białych. Bo w przyszłości (wg. mnie) każdy wykształcony człowiek będzie
    umiał programować w pewnym stopniu (choćby w Pythonie albo w VB), bo to
    jest wielce przydatne i pouczające (jak już ktoś pracuje powyżej
    stanowiska z łopatą).

    > Ale jeśli rzeczywiście nie ma, to może miałbyś szansę zostać pierwszym
    > (o ile jesteś murzynem).
    Akurat!!! Doskonale wiesz, że żaden mużyn nie umie polskiego na takim
    poziomie jak moje teksty!!!

    > Odnoszę wrażenie, że nie tutejszy - tyle błędów
    > ortograficznych...

    Ja nie umiem ortografi, bo jej nie kumam, bo nie ma pełnych ani
    sensownych zasad. Inni piszą w miarę poprawnie dzięki "opatrzeniu się" i
    dzięki słownikom które już wpakowali we wszystkie programy, tak że nie
    tszeba się zbytnio trudzić. W sumie to możemy być spokojni, bo dzięki
    komputerom nie ma najmniejszego powodu reformować ortografię polską, bo
    komputery w trymiga sprawdzają wszystko co się pisze w przepastnych
    słownikach.

  • 17. Data: 2010-08-09 11:09:06
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:4c5fd97b$0$27037

    > Jak to nie istotne???! To wręcz super ciekawe!!! Bo jeśli nie programują, to
    > raczej mają marne szanse się wygżebać z pod dominacji białych.

    Białych? :)))
    Weź sobie metkę od telefonu, koszulki lub innego trampka poczytaj.
    Zobaczysz, kto rządzi.

  • 18. Data: 2010-08-09 11:48:49
    Od: jmj <k...@w...pl>

    W dniu 2010-08-09 13:09, jcm pisze:
    > Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Białych? :)))
    > Weź sobie metkę od telefonu, koszulki lub innego trampka poczytaj.
    > Zobaczysz, kto rządzi.

    Akurat żółtki! To tylko podwykonawcy. Światem trzęsie USA (nie wnikając
    kto tam trzyma wszystko za ryj).

  • 19. Data: 2010-08-09 12:14:34
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Akurat żółtki! To tylko podwykonawcy. Światem trzęsie USA (nie wnikając kto
    > tam trzyma wszystko za ryj).

    Ciemnoskóry Obama. :)

  • 20. Data: 2010-08-09 13:56:00
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 9 Sie, 12:33, jmj <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > stanowiska z łopatą).
    >
    > Ja nie umiem ortografi, bo jej nie kumam, bo nie ma pełnych ani

    W przyszłości wyginą ci co nie znają podstaw ortografii,
    bo nie można się z nimi porozumieć, a to jest bardzo przydatne,
    (jak już ktoś pracuje powyżej stanowiska z łopatą)