  • 1. Data: 2010-08-08 12:46:40
    Temat: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: jmj <k...@w...pl>

    Witam
    Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    murzynach programistach. A wy słyszeliście?

  • 2. Data: 2010-08-08 13:08:04
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    > murzynach programistach. A wy słyszeliście?

    Nie słyszałem, ale za to widziałem.

  • 3. Data: 2010-08-08 13:28:45
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 14:46:40 +0200, jmj napisał(a):

    > Witam
    > Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    > murzynach programistach. A wy słyszeliście?

    Moze nie murzyni, ale ciemnoskorzy hindusi goruja w kodowaniu.

  • 4. Data: 2010-08-08 13:37:56
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 15:28:45 +0200, Jacek napisał(a):

    > Moze nie murzyni, ale ciemnoskorzy hindusi goruja w kodowaniu.

    Ummm.. po względem ilości kodu czy jego jakości?

    Osobiście miałem różne przypadki, niemniej jednak
    większość kodu, który widziałem a był pisany przez hindusów,
    był tragiczny. Choć nie powiem, widziałem też perełki.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2010-08-08 14:13:31
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 15:37:56 +0200, Waldek M. napisał(a):

> [...]
    > większość kodu, który widziałem a był pisany przez hindusów,
    > był tragiczny. Choć nie powiem, widziałem też perełki.

    Sam sobie odpowiedziales:)

  • 6. Data: 2010-08-08 18:20:47
    Od: Segmentation Fault <c...@o...eu>

    On 08/08/2010 02:46 PM, jmj wrote:
    > Witam
    > Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    > murzynach programistach. A wy słyszeliście?

    Hm, to raczej temat na grupę: pl.alt.rec.jebani_rasisci

  • 7. Data: 2010-08-08 22:24:13
    Od: jmj <k...@w...pl>

    W dniu 2010-08-08 20:20, Segmentation Fault pisze:

    > Hm, to raczej temat na grupę: pl.alt.rec.jebani_rasisci

    A niby co w tym moim pytaniu rasistowskiego? Że w ogóle wspominam o
    murzynach? Twój komentarz przypomina mi żydowską propagande wg której
    każda wzmianka o żydach to antysemityzm. Czyli kompletny bezsens! A w
    dodatku piszę MUŻYNI a nie CZARNUCHY.

  • 8. Data: 2010-08-08 22:24:53
    Od: jmj <k...@w...pl>

    W dniu 2010-08-08 15:08, krzysztof posłuszny pisze:

    > Nie słyszałem, ale za to widziałem.

    Gdzie widziałeś w serialu z USA?

  • 9. Data: 2010-08-09 05:41:50
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    jmj <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > murzynach? Twój komentarz przypomina mi żydowską propagande wg której
    > każda wzmianka o żydach to antysemityzm. Czyli kompletny bezsens! A w
    ... nie ma czegos takiego jak "MUŻYNI". Ale moze zainteresuje cie jak
    technologicznie rozwijaja sie pewne kraje:
    http://www.buanews.gov.za/news/09/09012312451005
    BTW, edytor "vim" powstaje w afryce. Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 10. Data: 2010-08-09 06:36:50
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com>

    jmj wrote:

> [...]
    > murzynach? Twój komentarz przypomina mi żydowską propagande wg której
    > każda wzmianka o żydach to antysemityzm. Czyli kompletny bezsens! A w

    Z trescia sie zgadzam. Ale zeby rowniez forma nie sugerowala jakiegokolwiek
    rasizmu proponuje pisac zgodnie z regulami jezyka polskiego - Murzyni i
    Żydzi (tak - chodzi o wielka litere).

    --
    Michal