  • Data: 2010-08-09 10:33:31
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: jmj <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-09 09:27, jcm pisze:
    > Użytkownik "jmj" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To chyba nieistotne.
    Jak to nie istotne???! To wręcz super ciekawe!!! Bo jeśli nie
    programują, to raczej mają marne szanse się wygżebać z pod dominacji
    białych. Bo w przyszłości (wg. mnie) każdy wykształcony człowiek będzie
    umiał programować w pewnym stopniu (choćby w Pythonie albo w VB), bo to
    jest wielce przydatne i pouczające (jak już ktoś pracuje powyżej
    stanowiska z łopatą).

    > Ale jeśli rzeczywiście nie ma, to może miałbyś szansę zostać pierwszym
    > (o ile jesteś murzynem).
    Akurat!!! Doskonale wiesz, że żaden mużyn nie umie polskiego na takim
    poziomie jak moje teksty!!!

    > Odnoszę wrażenie, że nie tutejszy - tyle błędów
    > ortograficznych...

    Ja nie umiem ortografi, bo jej nie kumam, bo nie ma pełnych ani
    sensownych zasad. Inni piszą w miarę poprawnie dzięki "opatrzeniu się" i
    dzięki słownikom które już wpakowali we wszystkie programy, tak że nie
    tszeba się zbytnio trudzić. W sumie to możemy być spokojni, bo dzięki
    komputerom nie ma najmniejszego powodu reformować ortografię polską, bo
    komputery w trymiga sprawdzają wszystko co się pisze w przepastnych
    słownikach.