  • Data: 2002-03-06 21:02:53
    Temat: Re: Czy ktos o tym slyszal?
    Od: Małachowski Paweł <p...@u...3lo.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Mar 2002, mentoro wrote:

    > Zgoda, ale kazde musi byc w swietle przepisow jak nie zarejestrowane, to
    > chociaz zgloszon odpowiedniej instancji, w tym wypadku pod Sad Gospodarczy

    no to wracamy do punktu wyjscia.
    zmierzajac do EOT -- hint: Urzad Miejski

    > No wlasnie, ze pasuje...,
    > Ciebie tez nie zobowiazuje zakup piwa, mozesz o nim porozmawiac, wysluchac
    > co sadza inni, a nawet sie zachwycic..., ale i tak zrobisz co bedziesz
    > uwazal i zakupisz zapewne swoje ulubione, a wiedzezdobyta o nowym trunku
    > wykorzystasz do rozmowy z innymi... no, ale poco ja to pisze i niszcze sobie
    > klawiki, jak ty sam juz o tym powiedziales...

    skoro dalej uwazasz, ze sytuacje te mozna porownac, to juz Twoj problem.

    wiesz, ja bym sie _najpierw_ skontaktowal z tymi ludzmi i zapytal,
    kim sa, co planuja, jakie maja doswiadczenie, i dopiero na podstawie
    wynikow tej rozmowy i poczynionych obserwacji zdecydowal, czy by
    moze nie zapytac na newsach (dodajmy, regionalnych) o jakies opinie.
    a nie zaczynal od negatywnie nacechowanego postingu na newsy.

    PM