  • 41. Data: 2011-09-06 18:39:42
    Temat: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-06 15:11, Excite pisze:

    > Ja to zrozumiałem tak że jadąc mieściły się dwa samochody ale
    > opuszczając skrzyżowanie było zwężenie do 1 pasa przez obszar wyłączony
    > z ruchu. Najlepiej jak by dał linka do zdjęcia satelitarnego.

    Wywołany do tablicy odpowiadam:
    http://maps.google.pl/maps?q=olsztyn+grunwaldzka+goo
    gle.maps&hl=pl&ll=53.77419,20.473905&spn=0.000667,0.
    001742&client=firefox-a&gl=pl&t=k&z=20&vpsrc=6

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 42. Data: 2011-09-06 18:41:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    zna� numeracji wszystkich paragraf�w i PORD.
    > Dlaczego psujesz poprawnie zakodowane i zadeklarowane polskie literki?

    google

  • 43. Data: 2011-09-06 18:43:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-06 12:31, Cavallino pisze:

    > Teraz już nie musisz, ktoś wykonał za Ciebie robotę.
    > Podziękuj mu ładnie. ;-)

    podziękowałem :)

  • 44. Data: 2011-09-06 18:44:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-06 12:02, Olo pisze:

    > krótko - TAK

    tak myślałem :)

  • 45. Data: 2011-09-06 18:55:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wywołany do tablicy odpowiadam:
    > http://maps.google.pl/maps?q=olsztyn+grunwaldzka+goo
    gle.maps&hl=pl&ll=53.77419,20.473905&spn=0.000667,0.
    001742&client=firefox-a&gl=pl&t=k&z=20&vpsrc=6

    Rozumiem że kobita jechała z góry ekranu w prawo?
    No to na mój gust dwa pasy są tam przez cały czas, co najwyżej barany nie
    potrafią jeździć i zwyczjowo jadą środkiem jezdni.

  • 46. Data: 2011-09-06 19:45:19
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-06 18:39, PlaMa pisze:
    > Wywołany do tablicy odpowiadam:
    > http://maps.google.pl/maps?q=olsztyn+grunwaldzka+goo
    gle.maps&hl=pl&ll=53.77419,20.473905&spn=0.000667,0.
    001742&client=firefox-a&gl=pl&t=k&z=20&vpsrc=6

    Czyli kobieta jadąca od góry jechała cały czas prawidłowo swoim pasem
    ruchu przy prawej krawędzi jezdni zgodnie z zasadą ruchu prawostronnego.
    W miejscu zwężenia miała pierwszeństwo przed jadącymi lewą częścią więc
    wcale nie musiała by jechać po obszarze wyłączonym z ruchu. Innymi słowy
    zwężenie liczy się w takiej sytuacji po stronie lewej.

    ps.
    Dyskusja instruktora z policjantem o podobnych sytuacjach ze zwężeniem i
    pierwszeństwem. Jak by nie było interpretacja policji jest dla
    kierujących bardziej istotna z praktycznego punktu widzenia ;)
    http://krzyskoda.blogspot.com/2007/12/pocztek-skrzyo
    wania.html

  • 47. Data: 2011-09-06 20:27:13
    Temat: Re: Odp: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Sep 2011 03:46:15 -0700 (PDT), PlaMa

    > Już się douczyłem, teraz już wiem - sam będę tak robił ;)

    Ale uważaj, jak trafisz na upartego przeciwnika,
    to i tak możesz po tyłku dostać. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 48. Data: 2011-09-06 21:54:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 01:59:42 -0700 (PDT), PlaMa napisał(a):

    > Je wjeżdżałem z drogi podporządkowanej, muszę zachować ostrożność i przepuścić
    poruszające się nią samochody
    > - jest to dla mnie jasne. Niemniej uważam, że "kierownica" czerwonego samochodu
    złamała przepisy ruchu drogowego
    > a ja uczyniłem wszystko by wjechać bezpiecznie na skrzyżowanie.
    >
    > Czyja byłaby wina?

    Twoja. Jakie niby ona przepisy złamała?

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2011-09-06 22:12:18
    Od: MarKol <m...@p...onet.pl>

    Hej!

    Wszyscy gledza o pasach, ze jak sie mieszcza pojazdy to sa pasy - a w
    kodeksie jest zdaje sie, ze wystarczajace do ruchu - a to, ze sie
    mieszcza niekoniecznie wystarcza do ruchu.
    Ale nie o tym chcialem.
    A co w sytuacji, kiedy stoimy na podporzadkowanej i chcemy pojechac w
    lewo prawo lub prosto. Droga glowna z lewej strony zbliza sie pojazd
    sygnalizujacy chec skretu w prawo. Oceniamy predkosc - zwlania i widac,
    ze szykuje sie do skretu wiec ruszamy, W tym samym momencie wyskakuje
    zza niego inny pojazd i rozpoczyna wyprzedzanie (w obrebie skrzyzowania,
    czyli sa juz ciagle) a pojazd ktory sygnalizowal chec skretu kontynuuje
    ten manewr. Dochodzi do kolizji z wyprzedzajacym pojazdem.
    Czy w tej sytuacji nasza wina bedzie tak oczywista? Bo prawde mowiac
    ciezko sie dopatrzec winy pojazdu, ktory byl na drodze podporzadkowanej.
    To raczej wyprzedzajacy zlamal wszelkie przepisy (wyprzedzal na
    skrzyzowaniu, byc moze na przejsciu, przekraczajac podwojna ciagla, nie
    upewniajac sie, ze jest miejsce na manewr, itd.).

    --
    Pozdr
    mk4

  • 50. Data: 2011-09-06 22:50:14
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy>

    W dniu 2011-09-06 11:56, Excite pisze:

    > Co to za kierowca co nie wie nawet czym jest pas ruchu ? To przecież
    > podstawowa wiedza.
    >
    > Kodeks ruchu drogowego Art. 2. punkt 7
    >
    > pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    > jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
    > znakami drogowymi;
    >
    > http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,I,-,P
    rzepisy,ogolne,3.html

    Zapomniałeś dodać tylko, że jeśli pasy są nieoznaczone, to nie wolno
    wyprzedzać z prawej strony. Tu wprawdzie auta stały, więc było by to
    omijanie, ale ominąć wolno z prawej strony tylko pojazdy skręcające w
    lewo. Kobitka na 100% złamała przepisy poruszając się w ten sposób.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz