  • 11. Data: 2012-12-13 20:30:02
    Temat: Re: Czy już wręczyłeś łapówkę za pozytywny wynik badań technicznych?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 12 Dec 2012 01:32:55 +0100, Chris <s...@s...de> wrote:

    >Hmmm byłem miesiąc temu i bez problemu przeszedłem bez żadnych łapówek,
    >jedynie zalecenie to wymiana amorków z przodu i lewego drążka co zaraz
    >uczynię :)

    Ja byłem tydzień temu, autem 10 letnim z marszu. Mały luz na
    maglownicy, jedyne do czego się przyczepiono.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-12-14 11:40:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    jerzu nabazgrał(a):

    > Ja byłem tydzień temu, autem 10 letnim z marszu. Mały luz na
    > maglownicy, jedyne do czego się przyczepiono.

    Moje ma 11 lat :)

  • 13. Data: 2012-12-14 14:46:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Dec 2012 11:40:58 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Moje ma 11 lat :)

    Nieważne, oba powinny być dawno na złomie wg niektórych geniuszy z tej
    grupy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-12-14 15:49:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    jerzu nabazgrał(a):

    > Nieważne, oba powinny być dawno na złomie wg niektórych geniuszy z tej
    > grupy.

    Tylko jak tu oddać na złom 11 letnie auto z przebiegiem 135tyś ...

  • 15. Data: 2012-12-14 15:56:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-14, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > Tylko jak tu oddać na złom 11 letnie auto z przebiegiem 135tyś ...

    Takie samochody nie istnieja, czego tutaj tez mozna sie dowiedziec.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-12-14 16:14:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Dec 2012 15:49:57 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Tylko jak tu oddać na złom 11 letnie auto z przebiegiem 135tyś ...

    Moje ma trochę więcej, bo 230 tys., wg licznika. A ile ono ma w
    rzeczywistości to może wiedzieć ten, kto je do Polski sprowadzał :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-12-14 19:55:28
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-12-14 11:40, Chris pisze:

    > Moje ma 11 lat :)

    moje 17.
    I przeszło dwa tygodnie temu przegląd bez najmniejszego problemu, pomimo
    tego, że diagnosta sprawdzał naprawdę rzetelnie wszystko - łącznie z
    homologacją świateł do jazdy dziennej.
    A przede mną starszy pan z dużo młodszą (o jakieś 10 lat najmniej) Skodą
    wyglądającą na bardzo zadbaną z zewnątrz został odprawiony z kwitkiem..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 18. Data: 2012-12-14 20:07:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-14 19:55, Michał Baszyński pisze:

    > moje 17.

    :)

> [...]
    > A przede mną starszy pan z dużo młodszą (o jakieś 10 lat najmniej) Skodą
    > wyglądającą na bardzo zadbaną z zewnątrz został odprawiony z kwitkiem..

    Widzisz, czym bym nie przyjechał, to nigdy nie miałem problemów z
    przeglądem - niezależnie od wieku, a przeglądy robię zwyczajnie
    z marszu, jak się komuś przypomni (chociaż nie, ostatnio z jednym była
    żona ;)). Kiedyś nawet padł tekst z ust diagnosty, że mój
    "leciwiec" jest w zdecydowanie lepszym stanie technicznym, niż
    wiele 3-latków (pierwszy przegląd od nowości) i pogadaliśmy sobie
    trochę o tym, czym ludzie potrafią przyjechać i później się dziwią,
    że ich "nowy samochód" został z kwitkiem odprawiony...

  • 19. Data: 2012-12-17 10:53:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Dec 2012 10:16:07 +0100, w <ka9i0q$m3b$1@news.task.gda.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    y-samochod-nie-nadaje-sie-do-jazdy,wid,15170039,wiad
    omosc.html

    > To mnie zastanawia:
    >
    > "W przypadku kolizji drogowej brak ważnych badań auta może sprawić, że
    > kierowca będzie uznany za sprawcę szkody, nawet jeśli to nie
    > bezpośrednio z jego winy doszło do kolizji. "

    Mogę to przetłumaczyć :).
    1. Jeżeli jechałeś główną drogą i nie zahamowałeś przed pieszym (lub pojazdem
    wyjeżdżającym z podporządkowanej), bo miałeś tarcze cienkie jak żyletki i
    hamowałeś w zasadzie nie klockami, tylko ich obudową, i jeszcze nie miałeś
    przeglądu -- to pewnie będziesz uznany jako sprawca.

  • 20. Data: 2012-12-17 11:12:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Mogę to przetłumaczyć :).
[...]

    Obawiam się, że sprawcą kolizji będzie ten z podporządkowanej. Ty dostaniesz
    mandacik za zły stan techniczny pojazdu i oczywiście pożegnasz się z dowodem
    rejestracyjnym na okres usunięcia usterek i ponownego przeglądu.
    Pozdrawiam.
    WOJO