eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCzy już czas zmienić branżę ?Re: Czy już czas zmienić branżę ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!k22g2000yqh.goog
    legroups.com!not-for-mail
    From: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 13:38:49 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 73
    Message-ID: <7...@k...googlegroups.com>
    References: <0...@u...googlegroups.com>
    <idnip7$aeg$1@news.onet.pl> <idnkmm$ifl$1@news.onet.pl>
    <idnm19$fr7$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <idsqlg$7sv$1@news.onet.pl>
    <7...@q...googlegroups.com>
    <idtg7n$i88$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.31.157.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1292276329 8532 127.0.0.1 (13 Dec 2010 21:38:49 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2010 21:38:49 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k22g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=78.31.157.190;
    posting-account=BNOBAwoAAABWkfeWnk0-7ljcvEjl7X4E
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101026 Firefox/3.6.12,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:397676
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Gru, 16:16, Peter May <p...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2010-12-10 16:04, Tr jmiasto pisze:
    >
    >
    >
    > > On 10 Gru, 10:07, Peter May<p...@o...pl>  wrote:
    > >> W dniu 2010-12-10 03:10, Tr jmiasto pisze:
    >
    > >>> On 8 Gru, 11:18, kamil d<k...@t...pl>    wrote:
    > >>>> W dniu 2010-12-08 10:55, Peter May pisze:
    >
    > >>>>> Grupa klient w, co tworzy sobie www za pomoc kreator w strony www, to
    > >>>>> raczej nie jest szczyt marze jako ko cowa grupa docelowa dla tw rc w
    > >>>>> www. Nie dorobi si firma na takich klientach.
    >
    > >>>> B d, na tych klientach mo na zarobi najwi cej.
    >
    > >>>>> To jest w a nie psucie rynku. Potem za 2-3 lata padaj takie firmy, ale
    > >>>>> go idzie do pracy i chce XXX zarabia . No, ale wcze niej napsu na
    > >>>>> rynku a teraz to chce zarabia .
    >
    > >>>> Nie ma czego takiego jak "psucie rynku", rynek jest jaki jest i to
    > >>>> firma musi si do niego dostosowa a nie odwrotnie. Rynek w tej chwili
    > >>>> wymaga niskiej ceny i niskiej jako ci wi c takie s oferty.
    >
    > >>>> --
    > >>>> kamil d
    >
    > >>> OK, tylko jak niska musi by ta cena by by a odpowiednio niska ? :)
    > >>> To proste - najtaniej b dzie zawsze "za darmo" - czyli samoobs ugowe
    > >>> kreatory stron internetowych.
    > >>> Tyle e to jest iluzja - taka strona www "nie zadzia a"
    >
    > >> "Za darmo" te nie jest za darmo. Trzeba troch na to czasu po wi ci :-)
    >
    > >> --
    > >> Peter
    >
    > > ale oczywi cie !
    > > Dok adniej - zmarnowa mas czasu na opanowanie podstaw czego co
    > > powinno by zrobione profesjonalnie, uczenie si po drodze na w asnych
    > > b dach itp
    > > Cho by formularz do wysy ania korespondencji ze strony www: wystarczy
    > > drobny b d w jednym z wielu mo liwych miejsc, a zapytania od
    > > potencjalnych klient w, zamiast do firmy - b d trafia y gdzie w
    > > powietrze.
    > > No ale je li kto woli "za darmo" nic z tego nie mie , to OK :)
    >
    > Nie rzadko klienci nie rozumiej , e wydana kasa na stron www, to dla
    > nich tak naprawd to zysk. W tym samym czasie, co babrali by si w
    > budowanie www, podpisali by X um w z klientami swoimi i na to zarobili z
    > nawi zk . Innymi s owy zamiast my le jak zaoszcz dzi 1z , lepiej
    > pomy le jak zarobi 2 z . Wyjdzie na to samo :-)
    >
    > --
    > Peter

    oczywiście, tylko ciągle jeszcze bardzo wielu małych polskich
    "biznesmenów" woli realizować strategię marketingową na poziomie
    straganu z pietruszką :P

    przykład: jeden z moich dawnych, malutkich klientów postanowił
    zaoszczędzić na kosztach hostingu - równowartość 1,5 biletu
    autobusowego miesięcznie; z zainteresowaniem obserwuję efekty jego
    błędów - nie zdecydowałbym się na tak destrukcyjne testy nawet na
    której ze swoich najmniej ważnych witryn :D

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/reklama-marketing-www-gdynia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: