  • Data: 2010-12-14 19:37:42
    Temat: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Od: Trójmiasto <a...@t...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Gru, 17:52, beherit / pn <behe...@sprawdzam-raz-w-
    miesiacu.firenet.eu.org> wrote:

    > No w a nie, co mnie boli niekoniecznie. Wsp pracowa em kiedy z jednym
    > us ugodawc , kt ry trzaska tego, a mi o eby p niej oferowa za darmo
    > (nazwy firmy nie wymieni , jednak i tak mo na strzela z du ym
    > prawdopodobie stwem) i powiem Ci, e standardy kodowania ca o ci
    > projektu by y na tyle wy rubowane, e trzeba by do kreatora wkleja
    > zamieszany tekst wordowy bezpo rednio przez ctrl+v eby co si sypa o
    > ... niestety. Niemniej jednak, w momencie gdy pojawi si browsery,
    > kt re bardziej strictnie b d patrze na kod to takie wklejkowe wordowe
    > krzaczki b d si sypa , a mi o.

> [...]

    zapewne tego samego, dość znanego usługodawcę z siedzibą w Krakowie
    mamy na mysli :)

    Zarobek jest w wypadku tego rodzaju masówki na taką skalę nie dla
    branży - ale dla największych firm, które są w stanie wyłożyć duże
    pieniądze na masową reklamę i subsydiować każdego nowego klienta;
    strona + hosting za pierwszy rok za darmo lub za jakieś grosze (za
    każdy następny będą go już solidnie łoić) :P

    A głupi klient teoretycznie ma, a praktycznie nie ma możliwości zabrać
    sobie swojej strony i pójść gdzie indziej, bo - nie ma pojęcia + nie
    chciało mu się czytać całej umowy i regulaminu, więc nie wie np. że:
    - wszystko jest zrobione na SQLu, i nie ma możliwości wyeksportowania
    sobie tego do pliku
    - nie ma praw autorskich do kodu, layoutu i całej zawartości WŁASNEJ
    STRONY internetowej

    ...bo im coś jest bardziej "za darmo" - tym więcej tak naprawdę
    kosztuje... :)

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/projektowanie-stron-trojmiasto