  • Data: 2010-12-14 19:17:27
    Temat: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Od: Trójmiasto <a...@t...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 16:27, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > Zrobienie sobie strony domowej to przyklejanie plastra a nie operacja na
    > sercu.

    cały czas powtarzam, i zdania nie zmienię - darmowe (naprawdę darmowe
    - czyli Open Source'owe) kreatory, CMSy, blogi itp to dobrodziejstwo
    XXI wieku:
    - dla hobbystów, pasjonatów z różnych dziedzin
    - na typowo niekomercyjne projekty typu NGO
    - na stronki domowe, typowo prywatne
    - dla dzieciaków które dopiero zaczynają zabawę z internetem

    > Wyobraź sobie że i do tego istnieją dobre rozwiązania, które nie
    > wymagają tajemnej wiedzy i sześciu zer na koncie.
    > Bo masowy klient to też klient i są firmy, które potrafią o niego
    > zadbać, a jak wymiękasz przed taką masówką to może zajmij się operacjami
    > na sercu wykonywanymi kolanem, będziesz bezkonkurencyjny ;)

    Kiedyś uważałem że prosta i tania, ale przyzwoicie zrobiona strona www
    dla przysłowiowego szewca, krawca i fryzjera to dobry pomysł - bo
    niewielkim kosztem może dostarczyć mu dodatkowych klientów.

    Teraz - tak, wymiękłem :) - jeśli mam tłumaczyć jakiemuś
    mikroprzedsiębiorcy po co mu w sumie ta strona internetowa, to wolę by
    robili to inni, mnie się już nie chce i szkoda mi na to czasu :)

    Niech założy sobie "darmową stronę" u którejś z dużych firm, np.
    hostingowych czy domenowych, które się agresywnie reklamują z taką
    ofertą - prędzej czy później przekona się że w ramach tej darmowości z
    każdym miesiącem jest od niej coraz bardziej uzależniony :)

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/projektowanie-stron