  • 21. Data: 2012-11-09 21:11:51
    Temat: Re: Czy już czas przstać czytać tę grupę?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał:

    > To pisz bloga, sadystyczny, egoistyczny dresiarzu.

    Tu sie zgadzam.

    > Oczekujesz na jakąś taryfę ulgową z racji swojej choroby, czy jak?

    A tu juz nie.
    Nie boisz sie ze Tobie "odwali" w druga strone ?
    Owszem, ludzie chorzy powinni miec taryfe ulgowa !.
    Wszedzie, w zyciu, na tej grupie tez.
    Czesto zwykle "wygadanie sie" bardzo pomaga (dlatego mialem bardzo duzo
    cierpliwosci do fira).
    Tyle tylko ze forma/sposob mowienia o swej chorobie tez jest wazna.
    "Forma" z jaka fir to robi i co czyni z tej grupy (i tu juz tolerancja mi minela
    i w pelni sie z toba zgadzam) charakteryzuje zwyczajnego pospolitego d..
    I przestalo miec dla mnie znaczenie, ze chorego. D.. to d..

    AK

  • 22. Data: 2012-11-09 22:15:11
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 21:07:27 UTC+1 użytkownik Przemek O napisał:

    > Hmmm...
    >
    > To jeśli czujesz się w Naszym towarzystwie tak źle, tak źle Nas oceniasz
    >
    > i tak się z Nami męczysz, to zrób sobie tę przyjemność i nie pisz tutaj
    >
    > więcej. Pisząc tutaj męczennikiem czy świętym nie zostaniesz.
    >
    > A tak i Ty i My będziemy mieli upragniony spokój i zatopimy się w
    >
    > kręgach samouwielbienia...

    Ja nie pisze do zadnych was, zwykle poruszam tematy ktore ewentualnie moze podjac
    ktos kto ma na tyle wiedzy/inteligencji zeby je podjac,

    Podkreslam slowo może bo bynajmniej nie musi,

    jesli nikogo takiego nie ma (niektore zreszta bywają jako tako sensownie podejmowane
    wiec nie jest tak zupelnie zle) to nawet nie jest zasadniczy problem (sa one wtedy
    poruszone
    a nie podejete (spox nie ma problemu))

    'Zoologiczy' poziom rozmowców (tj nie tyle
    rozmowcow co dowalaczy do mojej osoby) to
    wogole temat z innej bajki i stanowi on
    po prostu durny swiatek sam w sobie z
    ktorym ja po prostu nie chce miec nic
    wspolnego

  • 23. Data: 2012-11-09 23:37:31
    Od: e...@g...com

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 14:44:02 UTC-5 użytkownik kenobi napisał:

    > dlatego wlasnie nazywam was rzyg-manami
    >
    > - jak przypadkiem cos takiego przeczytam to czuje sie jakbym wstapił do prosiakarni

    Nie bede sie w dawal w pyskowke z kims, kto ma sporo za paznokciami.
    Nie warto rozmawiac o programowaniu w zaden sposob, gdyby bylo
    to daloby sie akceptowac sporadyczne wynurzenia zdrowotne,
    a tak to poza tymi boreliozowatymi emanacjami niewiele zostaje
    ciekawego - a, no jeszcze wyzywanie od dresow, prosiakow i innych
    przy dowolnej okazji. Czysc fungusa.

    --
    Edek

  • 24. Data: 2012-11-10 02:57:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AK <n...@n...com> wrote:

    > Nie boisz sie ze Tobie "odwali" w druga strone ?

    Może odwali, różnie się życie układa - ale wtedy będę się wypłakiwał na
    forum dotyczącym choroby i nie będę zatruwał życia ludziom na grupach
    niezwiązanych z problemem. Ja na miejscu Fira traktowałbym takie grupy
    jako kontakt z normalnością, a nie jako kolejne miejsce, gdzie człowiek
    skupia się na swojej chorobie.

    Zresztą każdy ma jakieś życie i jakieś mniejsze lub większe problemy. Każdy
    jakoś sobie musi z nimi radzić. I ok, może gdyby Fir miał inne podejście do
    ludzi tutaj, to nawet chciałoby mu się pomóc. Ja próbowałem. Ale on odrzuca
    jakąkolwiek pomoc, a na jakiekolwiek próby zwrócenia uwagi reaguje agresją.

    > Owszem, ludzie chorzy powinni miec taryfe ulgowa !.
    > Wszedzie, w zyciu, na tej grupie tez.

    To potem będzie gadanie, że nie traktuje się ich jak zdrowych.

    Poza tym nie mylmy dwóch rzeczy. Jeżeli ktoś potrzebuje realnej pomocy lub
    specjalnego traktowania z powodu choroby, w danej sytuacji, to myślę że ani
    ja ani nikt normalny mu tej pomocy nie odmówi. Ale pisanie na Usenet, na
    grupy dotyczące programowania, to nie jest sytuacja wymagająca specjalnego
    traktowania, czy jakiejś specjalnej pomocy. Fir czuje się z powodu swoich
    chorób uprzywilejowany. I coś takiego mi się nie podoba.

    > Czesto zwykle "wygadanie sie" bardzo pomaga (dlatego mialem bardzo duzo
    > cierpliwosci do fira).

    Też miałem. Ale cierpliwość skończyła mi się po którejś obeldze ze strony
    Fira.

    Generalnie widzę, że się zgadzamy.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 25. Data: 2012-11-10 03:00:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    kenobi <p...@g...com> wrote:

    > chyba jasne ze nie interesuje mnie czy danego bencwała interesuje co
    > pisze, nie?

    Muszę cię zmartwić, bęcwale (przez "ę", nie "en", analfabeto). Jesteś
    wśród ludzi. Usenet to nie jest twój prywatny pamiętnik. Więc jeżeli
    chcesz pisać sam do siebie... to jesteś na dobrej drodze. Tylko chyba
    prościej byłoby po prostu założyć bloga.

    > narzeanie na zdrowie jest na temat, becwał jednak nigdy sie nie
    > bedzie wiedzial dlaczego

    To nas oświeć, Profesorze.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 26. Data: 2012-11-10 03:02:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    kenobi <p...@g...com> wrote:

    > Ja nie pisze do zadnych was, zwykle poruszam tematy ktore ewentualnie
    > moze podjac ktos kto ma na tyle wiedzy/inteligencji zeby je podjac,

    I nie przyszło ci nigdy do głowy, że dla programisty ze stażem w zawodzie
    twoje wypociny są po prostu zabawą dziecka w piaskownicy, a nie żadnym
    wyzwaniem...

    > 'Zoologiczy' poziom rozmowców (tj nie tyle
    > rozmowcow co dowalaczy do mojej osoby)

    I nawet przez myśl nigdy nie przyszło ci, że może ci ludzie mogą mieć
    trochę racji... i dlaczego akurat twoje zachowanie im przeszkadza, a
    nie czyjeś inne, sadystyczny, egoistyczny bęcwale...

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/