    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy już czas przstać czytać tę grupę?
    Date: Sat, 10 Nov 2012 01:57:04 +0000 (UTC)

    AK <n...@n...com> wrote:

    > Nie boisz sie ze Tobie "odwali" w druga strone ?

    Może odwali, różnie się życie układa - ale wtedy będę się wypłakiwał na
    forum dotyczącym choroby i nie będę zatruwał życia ludziom na grupach
    niezwiązanych z problemem. Ja na miejscu Fira traktowałbym takie grupy
    jako kontakt z normalnością, a nie jako kolejne miejsce, gdzie człowiek
    skupia się na swojej chorobie.

    Zresztą każdy ma jakieś życie i jakieś mniejsze lub większe problemy. Każdy
    jakoś sobie musi z nimi radzić. I ok, może gdyby Fir miał inne podejście do
    ludzi tutaj, to nawet chciałoby mu się pomóc. Ja próbowałem. Ale on odrzuca
    jakąkolwiek pomoc, a na jakiekolwiek próby zwrócenia uwagi reaguje agresją.

    > Owszem, ludzie chorzy powinni miec taryfe ulgowa !.
    > Wszedzie, w zyciu, na tej grupie tez.

    To potem będzie gadanie, że nie traktuje się ich jak zdrowych.

    Poza tym nie mylmy dwóch rzeczy. Jeżeli ktoś potrzebuje realnej pomocy lub
    specjalnego traktowania z powodu choroby, w danej sytuacji, to myślę że ani
    ja ani nikt normalny mu tej pomocy nie odmówi. Ale pisanie na Usenet, na
    grupy dotyczące programowania, to nie jest sytuacja wymagająca specjalnego
    traktowania, czy jakiejś specjalnej pomocy. Fir czuje się z powodu swoich
    chorób uprzywilejowany. I coś takiego mi się nie podoba.

    > Czesto zwykle "wygadanie sie" bardzo pomaga (dlatego mialem bardzo duzo
    > cierpliwosci do fira).

    Też miałem. Ale cierpliwość skończyła mi się po którejś obeldze ze strony
    Fira.

    Generalnie widzę, że się zgadzamy.

    --
    Gof