    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 9 Nov 2012 13:15:11 -0800 (PST)
    Subject: Re: Czy już czas przstać czytać tę grupę?
    From: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 21:07:27 UTC+1 użytkownik Przemek O napisał:

    > Hmmm...
    >
    > To jeśli czujesz się w Naszym towarzystwie tak źle, tak źle Nas oceniasz
    >
    > i tak się z Nami męczysz, to zrób sobie tę przyjemność i nie pisz tutaj
    >
    > więcej. Pisząc tutaj męczennikiem czy świętym nie zostaniesz.
    >
    > A tak i Ty i My będziemy mieli upragniony spokój i zatopimy się w
    >
    > kręgach samouwielbienia...

    Ja nie pisze do zadnych was, zwykle poruszam tematy ktore ewentualnie moze podjac
    ktos kto ma na tyle wiedzy/inteligencji zeby je podjac,

    Podkreslam slowo może bo bynajmniej nie musi,

    jesli nikogo takiego nie ma (niektore zreszta bywają jako tako sensownie podejmowane
    wiec nie jest tak zupelnie zle) to nawet nie jest zasadniczy problem (sa one wtedy
    poruszone
    a nie podejete (spox nie ma problemu))

    'Zoologiczy' poziom rozmowców (tj nie tyle
    rozmowcow co dowalaczy do mojej osoby) to
    wogole temat z innej bajki i stanowi on
    po prostu durny swiatek sam w sobie z
    ktorym ja po prostu nie chce miec nic
    wspolnego