    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Date: Thu, 7 Jul 2016 11:38:06 +0200
    <nlia56$3a3$1@node2.news.atman.pl> <nlidu4$6vq$1@node2.news.atman.pl>
    <nlifl1$qqh$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nliqhu$jbf$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nlisg1$8d1$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nlktlc$j2d$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nll3jm$fl9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nll5k9$hbn$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nll6sb$ivl$1@node1.news.atman.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Ale jakiego samochodu - tej specjalnej taksówki za 60 000zł, czy po
    > prostu samochodu za 10kzł?

    Ale to ty założyłeś jakieś ceny, więc mnie o to nie pytaj :)

    > Można to porównać do komputera za 20 000zł, potrzebnego do pracy przez 2
    > godziny dziennie - i dopiero teraz odpowiedz sobie na pytanie, czy nie
    > lepiej będzie, aby taki komputer kupiły sobie 4 osoby i wspólnie używały
    > podczas 8-godzinnej zmiany, czy lepiej, aby komputer kupiła jedna osoba,
    > używała go w pełni przez 2 godziny, a przez resztę pisała na nim głupie
    > posty na usenecie ;)

    Albo łoiła na full detalach w najnowsze tytuły. Kwestia układu odniesienia i potrzeb.
    :)

    > Nie wiem, to ty z tego coś chciałeś wywodzić.

    Ja?
    Ja tylko odpwiedziałem na twoje założenie że w domach jest jeden komputer.

    > Wiesz, kto bogatemu zabroni, niech wozi familię mercem. Zwracam tylko
    > uwagę na fakt, że trzech niezmanierowanych taksówkarzy w spółce będzie
    > miało po prostu lepiej (pod względem zysków).

    To tak zwane "szklane taksówki", znaczy się utopia. Lepiej to oni może i będą mieli,
    dopóki auto będzie nowe, schody się zaczną jak trzeba będzie w nie wkładać pieniądze,
    a walka na noże jak któryś je rozbije.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń