  • Data: 2016-07-04 18:13:41
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-04 08:15, Bolko wrote:
    > Rozmawiamy o rodzinie 4 osobowej.

    Nie. Rozmawiasz o rodzinie 4 osobowej a ja odpowiadam grzecznie po co mi
    było auto 7+. Oczywiście masz prfawo wiedzieć lepiej że nie chce 7+.

    > Ale w VAG ma VCD a inne marki mają też swoje odpowiedniki.

    Każdy samochód bedzie coraz bardziej zamykal protokoły diagnostyczne
    rzucając jakims ochłapem typu OBD bo się w EU pieklą. Do momentu kiedy
    wymiana podnosnika szyby bedzie wymagała "zaprogramowania sterownika
    szyby , 1kzł, w serwisie". Wtedy osiągną cel. To naturalny proces
    ponieważ w przemysle samochodowym powoli mijają lata 60-te i odkryli
    komputery i szyfrowanie. Teraz pójdzie już z górki. Mozna obserwować na
    żywo na przykładzie apple jak mozna zamknąć i uniemożliwić serwis
    *wszystkiego*.

    Innymi slowy śmiem zaryzykować że pełnoletni Opel ma większe szanse na
    naprawę w trasie niż pięciolenie Renault i będzie tylko gorzej. I kto
    teraz jest Sprite a kto pragnienie?